Løy til dokker... Beklager <3

Mammalivet <3

Forelsket i forumet
Hei alle sammen.
Før og gjør en laaaaang historie kort. Prøv i såfall
Da æ fant ut æ va gravid igjen etter 3 år prøving og en SA i uke 8 i desember 2015, valgte æ og skriv her inne til alle dokker flotte supre damer. Men æ ville ikke si noen ting til alle andre IRL(in real life) pga SA og at æ va live redd dette sku skje igjen. Så va kun ei som viste det i IRL.(ho har ikke sakt NOE til NOEN i IRL det veit æ)
Så æ skreiv her inne og koza mæ me dokker jenta i noe uka, å da kommer spørsmålan fra folk i IRL, så me andre ord og unnskyld språkbruket mitt nu, men ei jævla fette som e medlem her og ilag me x min evt ei venninne av x min sitt og mata han me info fra babyverden som æ skriv, ho har mest sannsynlig satt to og to sammen og funnet ut at dette e mæ.
Så da løy æ til dokker og sa æ hadde had en SA igjen sia æ overhode ikke ville at folk sku vite så tidlig som i uke 6-7 at æ va gravid. Beklager dette, håpe dokker kan tilgi mæ <3
Æ e nu 15+3 og va hos jordmora idag og alt står bra til så nu e æ litt meir sikker på at ting ska gå bra og velg derfør og begynn og koz mæ her inne ilamme dokker alle flotte damer <3 Også vært på 2 ultralyda der alt va perfekt.
Trives her og trives me og snakk me dokker, noe æ ikke har fått gjordt på noen måna nu.
Å til dæ som sitt og innførmer alt og alle som faktisk ikke har noen ting me livet mitt og gjør, kan du ikke bare si kem du e til mæ i IRL istedefør og gjøm dæ bak ett nick her. Æ syns det e UFFATELIG trist at du neste ødela før mæ og min overraskelse til min familie mm før at du abselutt må ha noe å snakk om te folk... Du burde skam dæ veldig :)
Å igjen damer beklager <3

Forstår deg 100%, hadde situasjonen vært omvendt ville eg nok gjort det samma som deg <3 nyt graviditeten og ikke bry deg om slike folk. Alltid noen som skal ødelegge for andre:Heartbigred

1. Så glad jeg ble på dine vegner nå, din lurifaks!❤❤ godt å høre at alt er bra! :-*

2. Unødvendig av folk å ødelegge på denne måten! Det er ingen andres nyhet å spre, så da kan de til h**@^## holde kjeft! Jeg kjenner jeg blir rett forbannet! (Og jeg sitter å banner inni meg i ekte kord-trøndersk stil)! :-@

Er det mulig!!! Drittkjerring!!!!!

Og glad på dine vegne for at alt er fint!<3

Stakker deg :( det er så trist at enkelte bare går inn for å ødelegge for andre!
Gratulerer til å fortsatt være gravid :D

Forstår deg 100%, hadde situasjonen vært omvendt ville eg nok gjort det samma som deg <3 nyt graviditeten og ikke bry deg om slike folk. Alltid noen som skal ødelegge for andre:Heartbigred

Tusen takk for det <3 E så utrolig godt å ha dokker og snakk og støtt sæ til, så har vært noen skikkelige dritt måna nu sia æ ikke kunne snakk me dokker :/
Men endelig tilbake :)
Ska nyt den så godt kan <3 Takk.
Nyt den du også <3

Glad for at alt går bra med deg og den lille ❤️

Synd at noen mennesker ikke kan la andres liv være i fred.

1. Så glad jeg ble på dine vegner nå, din lurifaks!❤❤ godt å høre at alt er bra! :-*

2. Unødvendig av folk å ødelegge på denne måten! Det er ingen andres nyhet å spre, så da kan de til h**@^## holde kjeft! Jeg kjenner jeg blir rett forbannet! (Og jeg sitter å banner inni meg i ekte kord-trøndersk stil)! :-@

Tusen takk for det hihi <3 Ja e så gla før det æ også, håpe bare det vare ut tida :)
Hehe e så enig me dæ, beste dialekta ever e jo trønder da :D
Du e bare best <3

Stakker deg :( det er så trist at enkelte bare går inn for å ødelegge for andre!
Gratulerer til å fortsatt være gravid :D

Ja e det :) Begynn og bli vant til det da, e vel på 6 året der dem driv helvete mot mæ og mine. Men æ hæva mæ over dem,e dem som e dritt onga ikke æ.

Tusen takk <3

Fy f så sykt dårlig gjort! Håper personen som var/er så dust og har oppført seg på den måten virkelig skjemmes! Helt utrolig at noen har så lite i sitt eget liv at de må sladre om andre..
Er selv fra en liten plass og vet at det skal lite til før alle vet "alt", men å "ødelegge" starten på en graviditet for noen på den måten er skammelig!

Godt å ha deg tilbake og at alt står bra til med dere begge Mæ85! Gleder meg til å dele resten av graviditeten med deg:)

Fy faen at noen skal klare å ødelegge dette for deg!!! Det er da for faen VÅR hemmelighet og vår business hvem VI forteller det til og IKKE forteller det til! Dæven jeg blir så sint!! Full forståelse for at du gjorde det du gjorde og det gleder virkelig mitt hjerte at du likevel har et lite nurk i magen din! Velkommen tilbake til oss! ♡♡♡

Du har virkelig ingenting å beklage ❤️ Velkommen tilbake, veldig godt å høre at alt står bra til med deg og lille i magen ❤️ :)

Så hyggelig å høre at alt er bra! :D ❤ Tror jeg hadde gjort det samme i din situasjon! Ufattelig dårlig gjort å ødelegge for andres glede! Har ikke folk bedre ting å gjøre liksom! Må være noe i dels liv som gjør at de føler at de må ødelegge for andre...

Fy f så sykt dårlig gjort! Håper personen som var/er så dust og har oppført seg på den måten virkelig skjemmes! Helt utrolig at noen har så lite i sitt eget liv at de må sladre om andre..
Er selv fra en liten plass og vet at det skal lite til før alle vet "alt", men å "ødelegge" starten på en graviditet for noen på den måten er skammelig!

Godt å ha deg tilbake og at alt står bra til med dere begge Mæ85! Gleder meg til å dele resten av graviditeten med deg:)

Ja det håpe æ også. ja dem har veldig lite og gjør, einaste dem bryr sæ me e mitt liv heile tida. Fatta ikke at dem gidd :P
Ødelegg mitt liv e det dem prøva på ikke noe anna.
Tusen takk for det <3 varme at dokker sir og mein dette <3 Å takk det samme :)

Fy faen at noen skal klare å ødelegge dette for deg!!! Det er da for faen VÅR hemmelighet og vår business hvem VI forteller det til og IKKE forteller det til! Dæven jeg blir så sint!! Full forståelse for at du gjorde det du gjorde og det gleder virkelig mitt hjerte at du likevel har et lite nurk i magen din! Velkommen tilbake til oss! ♡♡♡

Så enig me dæ :) Tusen takk for det <3

Så hyggelig å høre at alt er bra! :D ❤ Tror jeg hadde gjort det samme i din situasjon! Ufattelig dårlig gjort å ødelegge for andres glede! Har ikke folk bedre ting å gjøre liksom! Må være noe i dels liv som gjør at de føler at de må ødelegge for andre...

Tusen takk for det <3 Næi dem har tydeligvis ikke det, e på 6 året der dem prøva alt dem kan før å ødelegg mitt liv, men det dem ikke fatta e at det også går utover datra mi på 10år. Dem trur dem straffe mæ i enkelte situasjona men sannheten e jo det at det går heller utover datra mi enkelte ting.

Back
Topp