Nå er jeg kanskje i overkant hysterisk her, men i stad strakk jeg meg brått bakover for å hente noe. Det gjorde ganske vondt, og jeg har hørt fra gammelt av at man ikke skal strekke seg for mye fordi morkaken da kan løsne. I dag sier man jo at dette går fint og at litt strekk bare er bra - men dette var en slikkelig hard og brå bevegelse som gjorde vondt, og jeg ble plutselig veldig bekymret. Nå føler jeg meg jo naturligvis veldig øm i det området det skjedde, og det stikker litt. Det er jo sånn det er å være gravid, det stikker og strekker, men det kan jo skje at morkake kan løsne ved f.eks slag, ulykker og fall.
Noen som har noen betryggende ord på lur, eller bør jeg kontakte lege dersom ømheten fortsetter? Har lest at man ikke nødvendigvis blør fordi blodet samler seg inni livmoren. Litt på tuppa!
Noen som har noen betryggende ord på lur, eller bør jeg kontakte lege dersom ømheten fortsetter? Har lest at man ikke nødvendigvis blør fordi blodet samler seg inni livmoren. Litt på tuppa!
Klem
Så det er nok vanlig
Det føles skummelt å være gravid da alt er nytt og ja selv om Internett er bra så er det også mye skummelt man leser der. Godt å høre dere har det bra nå