Løs mage

Mamma13-15-20

Glad i forumet
Stjerneskuddene 2024
Hei! Er 35 uker idag, har den siste uken hatt løs mage hver gang eg gjør nr. 2.
Har sett på dette som modningstegn, men nå tror eg ikkje det. Er det pga magen er så stor og at tarmen og alt inni magen ikkje får den plassen den trenger? Dette er baby nr. 3, aldri hatt det sånn før .. Babyen i magen er aktiv og alt annet er normalt.

Akkurat det samme her. Må som regel springe på do etter store måltider, og i alle fall etter brødmat og pasta osv.

Modningstegn fra denne siden er det i alle fall ikke, for hadde det helt likt med andremann og han ble født 2 uker på overtid.

Men vet om flere som kan bli dårlige rett før fødsel og få løs mage og til og med kaste opp, men det er vel dette med å få tømt tarmen før fødsel.
Skjedde ikke meg da. Jeg fikk tilbud om klyster begge gangene :)

Jeg har også løs mage så og si hver dag. Hatt det i flere uker, så tror ikke det er tegn på at noe skjer her ihvertfall :wtf:

Skikkelig ubehagelig! Jobber 100% enda, så spørst om en sykemelding snart må til.
Må en på do, så må det skje så fort som mulig ;)

Hei! Er 35 uker idag, har den siste uken hatt løs mage hver gang eg gjør nr. 2.
Har sett på dette som modningstegn, men nå tror eg ikkje det. Er det pga magen er så stor og at tarmen og alt inni magen ikkje får den plassen den trenger? Dette er baby nr. 3, aldri hatt det sånn før .. Babyen i magen er aktiv og alt annet er normalt.
Har det samme. Ofte om morgenen er det verst og det stinker :sorry: Men du kan snakke med jm om noe som regulerer magen bedre. Og så lenge du ikke har feber så skal det være i orden.

Trodde det var modning her også men har hatt det hvertfall 2-3 uker nå. Var en periode jeg våknet med menssmerter og tak i ryggen som medførte løs avføring på natten, men det har gått over... Føler jeg går og går men aldri kommer frem, haha.

Jeg fødte for 2 uker siden. Jeg sleit med løs mage i et par uker før fødsel. Jeg ble satt i gang da, men var såpass moden når jeg ble satt igang, så kan jo ha vært et modningstegn :) livmortappen var 1cm da jeg ble satt i gang :)

Jeg hadde også løs mage de siste ukene, men timene før vannet gikk var det ordentlig diaré som kom. Altså veldig bløtt i forhold til tidligere.

Slitt med løs mage her også, men roet seg noe nå. Sto på i noen uker men ikke blitt noe moden av den grunn. Leste det var normalt pga press på tarmene :yuck:

Back
Topp