Løs mage

Aco90

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Er det flere som sliter med det!? Leser at forstoppelse er vanlig, men her er det helt motsatt:arghh:

Har hatt det samme. Men vet ikke om det er graviditeten som gjør det. Har feber og muskelsmerter for tiden(syk), så kan tenkes at det er i sammenheng med det.

Bruker normalt å ha noe løs mage til tider, men etter positiv test har det heller vært omvendt :woot:

Har hatt løs mage jeg og, ikke noe forstoppelse:confused3
Godt at det er flere som også har det, blir nervøs når det er det eneste jeg har :wideyed:men alt er tydeligvis normalt på en eller annen måte under et svangerskap

Haha, nei du sier noe der! Men samtidig så tenker jeg at alt som avviker fra normalen er bra og et godt tegn :woot:

Har også hatt løsere mage enn vanlig, men for meg er det normalt hver gang jeg har mensen så har tenkt at det kan henge sammen.

Hatt løs frem til nå, men kjennes ut som det begynner å bli hardt nå. Så skiftende vil jeg si :p

Magen min er også løsere nå. Men har irritabel tarm, så innimellom er den jo sånn uansett.

Jeg er hard i magen. Tror jeg skal lage litt sviske grøt.

Jeg har irritabel tarm fra før (Irritable Bowel Syndrome), så neimen ikke lett å vite hva som er svangerskap og hva som er IBS.

Back
Topp