Løs mage

BareEnMamma

Glad i forumet
*MIA*
Alle tips ved løs mage hos baby tas i mot!

Vasker rød stump med kokosolje i vann, smører med Inotyol.

Spiser grøt morgen (Holle hirsegrøt med Hipp 2 MME). Middag (grønnsak m/ frukt o.l). Grøt til kvelds (Holle hirsegrøt med morsmelk). Ellers ammer jeg hver 3 time på dagen, en gang om natten (mellom 3-5).

Ble løs i magen i går, hyppig avføring, litt grønn til tider. Smakte på kavring i går for første gang, kveldsgrøt er nytt denne uken, samme med MME i morgengrøten.

Babyen er blid og fornøyd som vanlig, heldigvis :)
 
Havregrøt binder vel magen?
Kanskje det hjelper.:)
 
Havregrøt binder vel magen?
Kanskje det hjelper.:)

Mulig det ja! Jeg har faktisk en åpnet pakke med havregrøt fra Holle, hadde tenkt å innføre gluten snart og starte med den.

Det er i alle fall ikke bedring å se, men stumpen er ikke sår lenger :)
 
Håper det bedrer seg:)
Her har vi brukt grøt med havre i vellingen siden han var 4mnd, nå bruker vi havregrøt til kvelds også;)
Itonyl er gull mot såre stumper!!!:)
 
Hvis du har gått over på fastføde nå, så er det ikke unormalt med grønn avføring. Den er innom en del nyanser før den stabiliserer seg til normal farge :)

Banan er bindende for magen.
Ellers kan du smøre på inotyol for sår stump :)
 
Hvis du har gått over på fastføde nå, så er det ikke unormalt med grønn avføring. Den er innom en del nyanser før den stabiliserer seg til normal farge :)

Banan er bindende for magen.
Ellers kan du smøre på inotyol for sår stump :)

Han begynte med grøt for over to måneder siden, eneste nye er grøt på kvelden. Stumpen smøres og den har vært fin i flere dager :) Var hos legen i dag og hun sa at det ikke var noe å bekymre seg for så lenge han fikk i seg melk, vann og mat. Og han ser jo helt frisk ut så jeg aner ikke, men håper det går over snart.
 
Back
Topp