Løs mage

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Normalt at dette er "starten" av fødsel?? Har ondt i magen å løs mage... men føler liksom ikke at det er rier.. skal til JM om 1 time men tenkte jeg bare skulle høre.. er på overtid!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har lest at det kan være kroppens måte å gjøre seg klar på, ja. :D Spennende. :) Lykke til hos jordmor. :)

Kan jo være starten.. Lykke til.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det var slik min første fødsel startet, kroppen tømte seg hele helgen, så kom murringene, så riene noen dager etter :) hadde sikkert løs mage og murringer samtidig. Masse lykke til. Du kan jo høre med jm om hun kan strippe deg.

Sent from my iPad using BV Forum

Jepp, jeg fikk skikkelig diare samtidig som vannet gikk. Tror det hadde vært litt løst i forkant også.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg var dårlig i magen i et døgn før vannet gikk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her og var mye på do dagen før det startet og etter de første riene startet:) krysser fingrene for deg:) lykke til!

Var lurvete i magen i ca en uke før de to siste fødslene. Er kroppen sin måte å "tømme" seg på så baby'n får størst mulig plass på vei ut.

Takk :) er på tur til sykehuset for kontroll siden jeg er ei uke over termin.. var 1 cm åpning når jeg var til JM, så ting kan fortsatt ta tid:p

Om det er normalt vet jeg ikke, men jeg hadde i alle fall det :p jeg tonet meg før fødsel

Sent from my iPhone

Ble strippet og på onsdag om det ikke har skjedd noe så blir jeg igangsatt:) krysser fingrene for at det blir tur Før onsdagen:)

Jeg hadde løs mage i 2 uker før fødsel, men dagen før og samme dag var jeg veldig dårlig i magen, fløy på do hele tiden!

Back
Topp