Løs mage

En tråd i 'Mai 2012' startet av Sylvanas, 15 Sep 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Lillemor har ganske så løs avføring for tiden. Lurer på om det er diare. Almenntilstanden er fin, ingen feber. Spiser og oppfører seg som normalt. Men lurer jo litt da, er det normalt at det skal vare en stund? Kan det være at det ikke er diare men at hun reagerer på noe? Hun har jo slitt litt med å gå opp i vekt, så jeg vil jo løse dette. Har vart en ukes tid kanskje, men hun har ikke hatt avføring hver dag så jeg blir litt usikker. Vil jo tro at om det er diare så er det mer enn en bæsjebleie om dagen.

Jeg begynner å bli ganske så utålmodig med tanke på tenner, i og med at hun har klødd ganske så lenge, så jeg tar nå enhver endring i væremåte som et tegn på at det kanskje er tenner på gang. Har jo hørt at noen babyer kan bli litt smådårlige når tennene kommer.

Nei jeg vet ikke, har dere noen tips? Kanskje det er slik en bæsjebleie skal se ut på denne alderen? (fullammer). Her føler man seg skikkelig opplyst

2. Mamsol Betatt av forumet

Her er alltid bleia løs, ho får kun mm. Går som regel noen dager mellom hver gang. Noen får litt mer grønnaktig bæsj når tennene kommer, men det merket jeg ikke noe av på min første. Når spyttproduksjonen og tarmsystemet modnes rundt 3 mnd alder kan bæsjen endre seg noe. Her har den gått fra mer kornete til mer klissete liksom. Sikkert mange varianter som er normalt, men går jo an å høre på HS.

3. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Det høres igrunn ut som vi har det her. Så bra! Tusen takk

4. LadyOnHeels Elsker forumet

her er bæsjen grønn og litt grøtete, hun får mm og litt grøt på kvelden.. 

hos gutten merket vi det på avføringen når tennene var rett rundt hjørnet ;)hehe

Del denne siden