løs mage..

Manne85

Elsker forumet
Noen andre som har dette problemet,? jeg går på bommelom opptil tre ganger daglig..

Det er vell det som er vanlig i graviditeten og, hard mage.. men jeg har hatt helt omvendt.. rart..

men før var jeg og sånn så kanskje gikk en gang til dagen.. synes d var bedre.. ikke så kjekkt å måtte gå sånn på do når jeg er rundt forbi.. hehe

Ja jeg har litt løs mage og bommelommer også opp til tre ganger daglig.
Jeg sliter med mye luft også, som lukter veldig vondt, værre enn diarelukt[&:][:'(]

Og pga ufrivillig utslipp om natta ligger jeg i stua nå for mannen min våknet av at det luktet vond på soverommet... (litt komisk også da)
Men det er jo temmelig ille når det lukter så jævlig at man våkner av det, og mannen min er ikke pysete ang lukter men dette merket han godt gitt[:o]

ORIGINAL: munter

Ja jeg har litt løs mage og bommelommer også opp til tre ganger daglig.
Jeg sliter med mye luft også, som lukter veldig vondt, værre enn diarelukt[&:][:'(]

Og pga ufrivillig utslipp om natta ligger jeg i stua nå for mannen min våknet av at det luktet vond på soverommet... (litt komisk også da)
Men det er jo temmelig ille når det lukter så jævlig at man våkner av det, og mannen min er ikke pysete ang lukter men dette merket han godt gitt[:o]

Hihi, morsomt.. Jeg har og mye luft, men d lukter ikke så ille..
Men det er jo ikke så mye du kan gjøre for å forhindre det.., bare håpe på at det går over..

Det høres jo ganske logisk ut, og jeg nærmer meg jo termin..

Satser på at det starter snart da=)

Jeg vil ha nurket ut...!

Går å bajser flere ganger om dagen jeg også for tida... litt og litt liksom.[8D]

Siste fødsel startet med at jeg bæsjet hele formiddagen, så jeg følte meg helt tom da jeg ankom sykehuset.

Har derfor tro på teorien din[;)]

Men , det ser ikke ut til at jeg skal føde idag heller, selv om jeg allerede har gått 2ganger på skåla!

jeg har heller motsatt jeg... sjelden jeg må... Håper ikke det betyr at han ikke har tenkt seg ut på en stund[&:]

Jeg har ikke det problemet. Jeg er skikkelig treg og hard i magen, men tror det er forde jeg går på jerntabletter grunnet lav blodprosent.. Men når jeg går gjør det skikkelig vondt... Håper blodprosenten øker så jeg kan slutte på jerntablettene... [8|][8|]

Back
Topp