løs mage ??

Viola1989

Forelsket i forumet
Jeg har hatt løs mage i lang tid nå, er det normalt ? jeg er snart 34 uker på vei :S

hjææælp ;P

Er ikke unormalt da

Om det plager deg kan du prøve å binde magen med blåbær/saft/syltetøy/blpbærbiola osv.. [:)]

Jaaa, og jeg har vært ganske motsatt pga jern jeg tar...[8D]

Jaa jeg syns det er litt deilig da , ikke sånn ekkelt ment, men de første månendan, gikk jeg jo på do annenhver uke hvis ikke sjeldnere :P

men jeg er ikke ordentlig plaget med det :S
litt redd for å ikke tåle melk, jeg får jo ikke nok melk ikke sant, å hver gang jeg har spist frokost, å drukket melk, så må jeg på do. å det er ikke fast bæsj (sorry detaljer)  lissom :/

Ja er på tredje dagen med løs mage nå.. Og det er nytt for meg, til nå har jeg ikke klart å gå på do mer enn max 1 gang i uka og vært ekstrem hard i magen... Men nå har det snudd helt om.. Har mye mageknip også[:'(]

Mage knip ja . det er du ikke aleine om !! [:@]

det er helt normalt mot slutten av svangerskapet. Jeg har hatt relativt løs mage noen uker, toppet seg igår, så tror nok ikke jeg må på do på flere uker nå[:D]

sånn er det her oxo, vært sånn hele svangerskapet, løs i magen fra dag 1!!! med mageknip nå de siste ukene har det ikke forbedret seg akkurat...

ORIGINAL: baha

Samme her......helt motsatt av de første månedene!

Sign.

Back
Topp