Løs mage :s

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hei hei dere!
Er det flere her inne om er plaget med løs mage? Vet det er mest normalt og være plaget med å ha treg mage. Iallefall det jeg har hørt mest om.
Som sagt er det første gang jeg er gravid så jeg er ny gamet.
Men magen har den siste uken vært veldig rar har liksom vært litt av og på med løs mage..
Men det er kanskje normalt? er 5+3 på vei i dag i følge preglife appen.

Krysser fingrene!

Jeg kan ha noen dager med treg mage, så plutselig flyr jeg på do 5 ganger om dagen med løs mage [emoji12] begge deler kan skje [emoji4]

Jeg kan ha noen dager med treg mage, så plutselig flyr jeg på do 5 ganger om dagen med løs mage [emoji12] begge deler kan skje [emoji4]

Åkei godt og høre at man ikke er alene om det da. :) Går heldivis ikke på do like mange ganger som for en uke siden. Var veldig slitsomt og følte ut som jeg ikke holdt på noen ting som jeg spiste. Men det blir vell begge deler her også etterhvert en blanding mellom løs og hard. Haha :)

Her er det også sånn som hos Nutte87: Har hatt hard og sjelden avføring frem til for noen dager siden, og nå i dag har jeg flydd på do 4-5 ganger med løs mage.

Enten forstoppet eller løs mage her :p slitsomt

Enten forstoppet eller løs mage her :p slitsomt

Huff ja det kan jeg tro! Jeg var veldig slitn i forige uke etter å bare hatt løs mage og flere ganger daglig. Kjente det på jobb at det var tongt. Nå i helgen som var har det vært egentli annenhver dag en dag med veldig lite avføringer og mer normal konsitens og neste dag så er jeg løs igjen. Men men, hvis det er det som må til for å lage et barn så er det værdt det :)

Da egget fester seg... løs mage from he... og oppkast en dag... så rar mage et par dager etterpå. Så blir det hardt... også blir det løst... er ikke til å bli klok av, men kjenner det igjen selv om det er 8 år siden sist :wtf:

Skulle heller hatt løs for å si det sånn [emoji30] Går på laktulose for å holde magen i sjakk. Og har hatt sikkelig smerter som endelig har forsvunnet!

Hadde det med første, men foreløpig ikke denne gangen. Var løs hele graviditeten. Ble ganske lei!

Løs mage 3 ganger den siste uka. Veldig uvanlig, men ikke plasomt. Har ikke oppled det i tidligere svangerskap. Er 4+1 i dag.

Har vært plaget med forstoppelse- men to siste dagene har det sagt «poff». Merkelig.. nå er magen litt gåend- løs. jeg er en uke foran deg 6+3.

Jeg veksler mellom løs og hard hehe :) Er nok normalt

Back
Topp