Løs mage plutselig

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Har lest en del at mange får løs mage når fødselen nærmer seg.. Noen med erfaring om dette?

Beklager ekle detaljer, men våknet for litt siden og måtte bare løpe på toalettet. Fikk av meg masse luft og noen rådyr klumper. har i lengre tid vært hard i magen!
Var veldig usikker på om det var vannet som gikk eller om det kom fra endetarmen da det kom masse luft, men så i toalettet at det var grått vann. Noen formeninger om dette?
:-O

Jeg har også hatt mye luft når jeg har vært på toalettet, og kom ekstra mye slim (tror slimpropper holder på å gå) da jeg gjorde nummer to. :rolleyes: Så håper noen har erfaringer for jeg lever jo i troen om at dette er en begynnelse på noe, hihi.

Jeg har også hatt mye luft når jeg har vært på toalettet, og kom ekstra mye slim (tror slimpropper holder på å gå) da jeg gjorde nummer to. :rolleyes: Så håper noen har erfaringer for jeg lever jo i troen om at dette er en begynnelse på noe, hihi.

Idag tidlig var det en del slim på papiret til meg og da eg var på toalettet. Kjenner nervene bygger seg opp eg no :-P

Last edited:
Idag tidlig var det en del slim på papiret til meg og da eg var på toalettet. Kjenner nervene bygger seg opp eg no :p

Hihi, så spennende. :happy: Jeg orker ikke bekymre meg før det gaktisk er i gang hr jeg funnet ut, haha! Når har du termin?

Hehe, er vel egentlig like lurt og vente med nervene :-P
Er enda 3 uker til termin, har termin 28.desember. Men har over flere uker hadd mye modningstegn, sunket mage og JM mente hode hadde festet seg for da eg var på kontroll på mandag :-) når har du termin? :-)

Jeg har ingen erfaring dessverre, men så spennende med tegn på at ting kan være i gang! :)

Hehe, er vel egentlig like lurt og vente med nervene :-P
Er enda 3 uker til termin, har termin 28.desember. Men har over flere uker hadd mye modningstegn, sunket mage og JM mente hode hadde festet seg for da eg var på kontroll på mandag :-) når har du termin? :-)

Forsatt veldig spennende, også har vi like tegn også da! Menstermin er idag og UL termin er den 8. så jeg nærmer meg vel uansett da, iik.

Hvordan går det med deg? Her har jeg hatt rier (tror jeg da) siden 8 i dag tidlig, men de tar seg liksom ikke opp eller blir mer regelmessige. Litt dårlig på å ta tiden da for jeg prøver å sove litt og dupper vel kanskje av og til men kjennes ut som jeg har sovet i en evighet så tror alltid det gir seg, haha! Slimet var også lyserosa da jeg sjekket før idag så håper virkelig dette er en begynnelse på noe altså. :-)

Hvordan går det med deg? Her har jeg hatt rier (tror jeg da) siden 8 i dag tidlig, men de tar seg liksom ikke opp eller blir mer regelmessige. Litt dårlig på å ta tiden da for jeg prøver å sove litt og dupper vel kanskje av og til men kjennes ut som jeg har sovet i en evighet så tror alltid det gir seg, haha! Slimet var også lyserosa da jeg sjekket før idag så håper virkelig dette er en begynnelse på noe altså. :-)
Spennende! Heia!!

Går bare bra, var løs i magen i hele går og har hadd sterke kynnere igår og idag - nesten så eg synes de er litt vonde.. Men litt mindre igjen nå da. Hvordan er det med deg? Kan høres ut som det er noe pågang :-D
Ikke vært noe mere slim her til meg, men tror kanskje eg vil be JM om å sjekke modning når eg skal dit på Tirsdag. Skader jo ikke å sjekke ;-)

Går bare bra, var løs i magen i hele går og har hadd sterke kynnere igår og idag - nesten så eg synes de er litt vonde.. Men litt mindre igjen nå da. Hvordan er det med deg? Kan høres ut som det er noe pågang :-D
Ikke vært noe mere slim her til meg, men tror kanskje eg vil be JM om å sjekke modning når eg skal dit på Tirsdag. Skader jo ikke å sjekke ;-)

Blæh, har dabbet litt av her.. Er en sammentrekning her og der men ikke noe regelmessig.. Får håpe det tar seg opp i løpet av dagen. Kjedelig når kroppen lurer meg, haha. :-(

Back
Topp