Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vest30
ORIGINAL: lillebebis
Jeg er en TYPISK kreps og sambo er tvillingene :)
Hehe eg hadde gjetta kreps el fisk om deg utifra sånn eg opplever deg fra her inne.
Har to søstre som er kreps (26 og 27 juni)[:D]
Fellesnevneren deres er:
elsker å kose seg hjemme, ha det koselig og behagelig rundt seg, liker dyr, opptatt av sine medmennesker, følsomme og kjærlige.
Du er vel ikke tilfeldigvis morgengretten? hi hi Det er mine to krepse-søstre.[;)]
ORIGINAL: Hylei
Jeg er født i Jomfruens tegn, gubben også og vår datter er det :) Hehe :P
ORIGINAL: FrøkenS
oooohh ohhhh!!!! kan du gjette hva jeg er??? [:D][:D][:D]
samboer.. han er ett eller annet.. husker ikke jeg![;)] født 28. mars iallefall [:D][:D]
ORIGINAL: Marie91
Jeg er vær og han steinbukk. Passer visst ikke sammen [8D] Kan nok stemme, men er for glad i hverandre til å gi opp [:)]
Jeg er veldig interessert i horskop, har du prøvd numerologi Vest30? Det synes jeg nesten er enda kjekkere (synes det stemmer mer osv) [:)] Har mange bøker hjemme om astrologi og numerologi.
Mamma har en venninne som har utdannelse inne horskop-greier, så hun har lagd horskop for meg, typen, William og en parforholdsanalyse. Kjempespennende, og UTROLIG hvordan man kan finne ut så mye bare ved fødselsdato, navn, og klokkeslett osv... Skikkelig detaljerte greier.
William er tvilling. Født 21. mai, har sett i ukeblader osv at stjernetegnet skifter til tvilling den 22., men hun venninnen til mamma slo datoen og klokkeslett opp på programmet sitt på dataen, og fant ut at han var en tvilling uansett om han var født en dag før, (født 22.30). Grunnen: Hvert år står ikke planetene på samme plass osv,( det er ikke likt hvert år) så stjernetegnene kan flyte litt over i hverande på en måte, i slutten begynnelsen av stjernetegnet. Huff forklarte veldig skurrete og teit nå, men klarer ikke formulere meg på en annen måte.
Hva er en typisk tvilling Vest30? [:)] Spennende å se om William kommer til å bli slik [:)]
ORIGINAL: vest30
ORIGINAL: Marie91
Jeg er vær og han steinbukk. Passer visst ikke sammen [8D] Kan nok stemme, men er for glad i hverandre til å gi opp [:)]
Jeg er veldig interessert i horskop, har du prøvd numerologi Vest30? Det synes jeg nesten er enda kjekkere (synes det stemmer mer osv) [:)] Har mange bøker hjemme om astrologi og numerologi.
Mamma har en venninne som har utdannelse inne horskop-greier, så hun har lagd horskop for meg, typen, William og en parforholdsanalyse. Kjempespennende, og UTROLIG hvordan man kan finne ut så mye bare ved fødselsdato, navn, og klokkeslett osv... Skikkelig detaljerte greier.
William er tvilling. Født 21. mai, har sett i ukeblader osv at stjernetegnet skifter til tvilling den 22., men hun venninnen til mamma slo datoen og klokkeslett opp på programmet sitt på dataen, og fant ut at han var en tvilling uansett om han var født en dag før, (født 22.30). Grunnen: Hvert år står ikke planetene på samme plass osv,( det er ikke likt hvert år) så stjernetegnene kan flyte litt over i hverande på en måte, i slutten begynnelsen av stjernetegnet. Huff forklarte veldig skurrete og teit nå, men klarer ikke formulere meg på en annen måte.
Hva er en typisk tvilling Vest30? [:)] Spennende å se om William kommer til å bli slik [:)]
Julian er også tvilling(og halvparten av mai.babyene[:D])
Tvillinger er jo to-sida (som navnet tilsier)
Flesteparten er utadvendte , imens et fåtall er innadvendte.
Tror eg leste om tvilling-barnet:
Utadvendt, sosial, skravlete, vitebegjærlige,lett for å få venner,tillitsfulle," lett-liva," har mange baller i lufta på en gang.
Gjerne litt ukritiske til nye venner-lar seg lett påvirke.
Tvilling er jo luft tegn, så de liker ikkje å føle seg "bundet". liker å fly litt rundt og lukte på alt og alle.
(Typisk tvilling-damer er kjent for å sladre mye, by the way[;)])
Vet lite om om den innadvendte typen-fellesnevner for tvilling er vel rastløs..
Mange skuespillere og komikere er "tvilling"..naturlig nok.
[:D]
ORIGINAL: kikja
Jeg er steinbukk med ascendant i vekten, og han er skytte med ascendant i jomfruen
Såvidt jeg vet skal vi ikke passe spes bra sammen ifht stjernetegn [8D]
(Eline er født i tyren, med ascendant i løven [:)])
ORIGINAL: .lillevims
Jeg er tvilling og han er vær.
En dårlig kombinasjon i et kjærlighetsforhold, men skal passe sammen veldig godt sexuelt og vennskapsmessig. Og det stemmer forsovet det [:)]
Jeg er typisk tvilling!
Kan ikke du se hva det står i bøkene dine, jeg husker ingenting nå lengre med ammetåka! Hvor står min accsedant?
Født 25.05.84 Kl. 01.40