Lørdagstråden

Minerva

Forumet er livet
VIP
Hva er planene i dag, da?

Vi skal i bryllup - har verken energi eller lyst, dette blir nok morsomt... [8D]
Skikkelig kjip start på dagen også, mannen har bursdag, hadde to presanger til ham, han ble skuffet over begge to. Følte meg omtrent ti centimeter høy og begynte rett og slett å tute. Så da følte han seg skikkelig dust også, og alt var bare kjipt. *sukk*
Litt vanskelig i år, da han ikke har ønsket seg noe spesielt og vi har lite penger akkurat nå.
Vil helst bare bli hjemme og slappe av, men må besøke svigermor som har operert beinet (må handle for henne og slikt), så må vi i vielse, så har vi fri i ørten timer frem til kaffen... Sukk.
Og når dagen attpåtil starter med brekninger fordi jeg ikke rakk å ta medisinen min fort nok, så er alt bare helt jubel, kan du si!

Møkkadag. [8D]

ÅÅÅÅ. Minerva. Håper virkelig at det snur litt utover dagen da. Får helt vondt inni meg av bare å høre det jeg.
Vi skal i 1 års dag til nevøen vår i dag og drar da på hytta for å være der til i morgen. Det blir helt sikkert gøy i det fine været

Mannen e dratt på fjellet. Å stakkars ene bikkja våres klarte selvfølgelig å kløyve to klør i går, så han må være hjæmme med ho mor. Men vi skal til ho mamma i dag (tre tima unna) sammen med et vænnepar, og i mårra skal vi kjøre enda et par tima å hente en leonbergervalp til dem. Åsså 4 tima kjøretur hjæm. Blir nok kos med det meste da foruten all kjøringa.[:D]
Håpe dagen blir bedre for dæ, minerva.

huffda... håper den blir bedre utover dagen da![:)] *klæm*

æ ska på jobb fra 15-22.30... så æ sett bare å slappe av akkorat nu. sett å lure på om æ ska lage gran canaria toast elle bare vanli brød t frokost.. bynne å bli sultn!

ORIGINAL: Minerva

Hva er planene i dag, da?

Vi skal i bryllup - har verken energi eller lyst, dette blir nok morsomt... [8D]
Skikkelig kjip start på dagen også, mannen har bursdag, hadde to presanger til ham, han ble skuffet over begge to. Følte meg omtrent ti centimeter høy og begynte rett og slett å tute. Så da følte han seg skikkelig dust også, og alt var bare kjipt. *sukk*
Litt vanskelig i år, da han ikke har ønsket seg noe spesielt og vi har lite penger akkurat nå.
Vil helst bare bli hjemme og slappe av, men må besøke svigermor som har operert beinet (må handle for henne og slikt), så må vi i vielse, så har vi fri i ørten timer frem til kaffen... Sukk.
Og når dagen attpåtil starter med brekninger fordi jeg ikke rakk å ta medisinen min fort nok, så er alt bare helt jubel, kan du si!

Møkkadag. [8D]

Huff.. ikke beste dagen deres for å si det slik[&:]
Skal på jobb nå klokken 3 å jobbe helt til 22.30.. Lite lyst til det[:'(] (Spesielt i dette været[:@])

Stakkars Minerva...sender deg en stoooor trøsteklem og håper dagen blir bedre etterhvert!!!

Jeg og sambo har vært ute i dag og sett på vogn, og prøvd om den vi likte passa i bilen....men med en stor rottweiler som skal dele plass med barnevogna ser det ut til at vi må ha større bil..[:@] Å jeg som liker bilen vår så godt!!! Jeg hinta frem på at vi kan jo selge hunden...[:D]...men det var nok ikke en løsning nei!!![:D]
Ellers blir det avslapping resten av dagen, begynner å bli skikkelig flink til det altså!!![8D]

Hm...

Jeg har trasket byen rundt,prøve å få tiden til å gå. Kjøpte meg en collage genser (mammagenser) super herlig! Men må nok stoppe nå med mammaklær,vente til sommern kommer [:)]

Ellers så har jeg begynt min påskeferie,men mannen er i USA og kommer ikke hjem før mandag...Så jeg prøver bare å få tiden til å gå....Tips?

Back
Topp