Lørdagstråd

Da kan jeg ha hørt feil ;)
Men vi brukte silikon hele veien med T!

ja, jeg tenker at OM hun begynner å gnage SÅ mye på smokkene så får vi heller slutte! Ser hun tygger på de innimellom, når hun kjeder seg, men da tar jeg den kjapt fra henne så hun lærer at det ikke er noe lurt! ;)

Hun bruker også lang tid på å gire ned merker jeg! Jeg står som regel ved sengen og legger henne ned igjen hver gang hun forsøker å reise seg, etter endel ganger kapitulerer hun og da holder det at jeg har ei hånd på skuldra hennes til hun halvsover DA kan jeg gå ut :p

Måtte holde på sånn med Liana inatt :eek: ikke vandt til sånt jeg :P plutselig våknet hun og var helt gira og tullete, endte med at jeg måtte sitte ved siden av sengen og sørge for at hun ikke kom seg over på magen.. først bare lo hun når jeg "dyttet" hun tilbake, men etter en del ganger så ble hun irritert på meg :P og ga opp.. hahah.. håper virkelig det bare var et engangs tilfelle! o_O

Måtte holde på sånn med Liana inatt :eek: ikke vandt til sånt jeg :p plutselig våknet hun og var helt gira og tullete, endte med at jeg måtte sitte ved siden av sengen og sørge for at hun ikke kom seg over på magen.. først bare lo hun når jeg "dyttet" hun tilbake, men etter en del ganger så ble hun irritert på meg :p og ga opp.. hahah.. håper virkelig det bare var et engangs tilfelle! o_O

ugh, er jo SÅ morro når man må sitte oppe sånn midt på natta mens de styrer på som om det skulle vært midt på dagen! o_O Lurer litt på hva som egentlig foregår oppe i de små hodene til tider :P

Ja det er jo bare koselig det da. De hoppet litt på trampolina, spiste snop, var på lekeplassen og så plutselig var han helt rød i øya :p

haha så artig :D høres jo virkelig ut som om dem har kost seg da :) og etter en sånn dag, er det jo bare såå godt å kunne legge seg ;)

hva er forskjellen på smokker av silikon og lateks??? Skal bestille navnesmokker til Hermine men klarer ikke å bestemme meg hvor hvilken sort...hun har hele tiden brukt mam silikon...

er ikke sikker på forskjellen.. kansje det kan ha noe med allergier å gjøre?
Har alltid brukt silikon til begge to her.. mest fordi dem ser litt finere og godere ut :P hehe..

hun var så morsom fordi hun dreiv hele tida å rømte ut til han :p Gjennom stua, opp et trappetrinn til gangen, ut ytterdøra, ned et trappetrinn og over plattingen...for å komme seg ut til pappan :D Pappajente ;)

ntåå så herlig da <3 hehe.. så hun vet tydelig hvor han er :P hehe..

ugh, er jo SÅ morro når man må sitte oppe sånn midt på natta mens de styrer på som om det skulle vært midt på dagen! o_O Lurer litt på hva som egentlig foregår oppe i de små hodene til tider :p

ja det er jammen gøy :P haha..hun holdt på i nesten 2 timer:eek: og det har ikke skjedd her før! kun MAX en halv time en veeeeldig sjelden gang;)
hadde vært gøy å forstå dem av og til ja! og ikke minst om DEM kunne forstått oss iblant også :P heheh..

JEG skjønner ikke hvorfor de skal være så gira og fulle av liv når de egentlig trenger å sove mer og er tydelig trøtte :-p
Hilsen den trøtte mammaen som til slutt stod opp kl 04.45 etter å ha prøvd sove videre i 45 minutter :-p

JEG skjønner ikke hvorfor de skal være så gira og fulle av liv når de egentlig trenger å sove mer og er tydelig trøtte :p
Hilsen den trøtte mammaen som til slutt stod opp kl 04.45 etter å ha prøvd sove videre i 45 minutter :p

Høres ut som om du har hatt en slitsom natt :(

Back
Topp