Veldig koselig - og ekstra godt når det ikke er så oftehahaha, da er vi like! Jeg liker Pepsi Max og Farris med bringebær best!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig koselig - og ekstra godt når det ikke er så oftehahaha, da er vi like! Jeg liker Pepsi Max og Farris med bringebær best!![]()
![]()
Takk!Liker ikke vin, eller noe med alkohol, MEN det så jammen koselig utkos deg masse videre!
![]()
ÅÅåå så søt hun erVi har hjulpet søs å pakke idag også! Hermine har sovet to lurer på 2 timer hver, så hun våkna ikke før 17.30 fra siste lur...dermed ble det til at hun og pappan satte i sandkassa og lekte når hun egentlig skulle vært i sengSå spiste vi middag/kvelds hos søs før vi kjørte hjem kl 21. Hermine var ikke i seng før 21.30 men strålende fornøyd hele tiden, den ungen er altså så lettvindt å farte med
Nå er det litt Big Bang Theory og snopings før senga
...det 6. ordet til Hermine kom forresten idag: PAPPA! ENDELIGHan hadde vært ute i garasjen til søs og pakka og så kom han inn og hun krabba i hundre til han og i det han plukka henne opp kom det: pappa!
1 stk fornøyd pappa da ja!
![]()
Vi merker veldig godt til tannbleier. Stakkars Daniel har hatt fire sånne i dag og på de to siste har han blitt supersår selv om vi har fått byttet på han med en gang.Så sprek du er!
Ønsker meg nye løpesko jeg også, både til inne og ute! JEg skal egentlig løpe et løp med lillesøs i september men har ikke fått kommet i gang med å forbedre løpeformen (og den er dårlig...!)
Jeg vet ikke om fortenne kommer i par?
De to nede gjorde det med begge våre.
Men Lillebror har fått de to fremste fortenne nede, og én av fortann nummer to nedeOg den er ikke helt ute, så han har 2,5
Men de to fortenne oppe kommer nå, ganske likt. De presser virkelig på og nå er det hull i tannkjøttet ved den ene tannen.
Tannbleier har jeg aldri sett noe til med noen av guttene. Eskil er like hard i magen som vanlig![]()
I dag har han antakeligvis gått lenge med bæsj i bleien ogsåLuktet ingenting vi... Og jeg trodde han skrek i bilen på vei hjem fra Hunderfossen fordi han var varm og sulten, det gikk over da vi kom hjem, men det spørs om han skrek fordi han presset
![]()
Jøss...Vi merker veldig godt til tannbleier. Stakkars Daniel har hatt fire sånne i dag og på de to siste har han blitt supersår selv om vi har fått byttet på han med en gang.
sendt via bv app til Android!
ÅÅåå så søt hun er
Lillebror var også veldig giret ved leggetid i dag. Enda det virkelig var på tide i forhold til dagsovingen. Han var overtrøtt og gira på all oppmerksomheten tenker jeg. Prøvde å amme han roligere i sengen. Men han slapp puppen, så på meg og LO. Skikkelig rått
Så han fikk sitte litt til ute i sola sammen med oss, så prøvde jeg igjen 20 minutter etterpå. Da gikk det greiere![]()
Veldig likt her, gittHun bruker også lang tid på å gire ned merker jeg! Jeg står som regel ved sengen og legger henne ned igjen hver gang hun forsøker å reise seg, etter endel ganger kapitulerer hun og da holder det at jeg har ei hånd på skuldra hennes til hun halvsover DA kan jeg gå ut![]()
Jøss...
Hva med tennene er det som gjør at avføringen blir slik da? Skjønner ikke sammenhengen jeg..
hahaha, da er vi like! Jeg liker Pepsi Max og Farris med bringebær best!![]()
![]()
Veldig likt her, gitt
Som regel er han rolig nok etter amming, men det fungerte ikke i dag !
Takk!
Søs og mannen har reist nå, og T og kusinen er i seng. Kusinen er 10 år og la seg nå, så T fikk være oppe endel lenger enn vanlig. Endte med at han ba om å få legge seg![]()
![]()
Ja det er jo bare koselig det da. De hoppet litt på trampolina, spiste snop, var på lekeplassen og så plutselig var han helt rød i øyahehe de syns det er så stas å få være lenge oppe, men tar ofte ikke lang tid før de ber om å legge seg nei![]()
men greit det av og til da
![]()
Vi har alltid kjøpt silikon. Aner ikke helt hvorfor, men jeg har alltid syntes at Lateks ser så skittent uthva er forskjellen på smokker av silikon og lateks??? Skal bestille navnesmokker til Hermine men klarer ikke å bestemme meg hvor hvilken sort...hun har hele tiden brukt mam silikon...
Vi har hjulpet søs å pakke idag også! Hermine har sovet to lurer på 2 timer hver, så hun våkna ikke før 17.30 fra siste lur...dermed ble det til at hun og pappan satte i sandkassa og lekte når hun egentlig skulle vært i sengSå spiste vi middag/kvelds hos søs før vi kjørte hjem kl 21. Hermine var ikke i seng før 21.30 men strålende fornøyd hele tiden, den ungen er altså så lettvindt å farte med
Nå er det litt Big Bang Theory og snopings før senga
...det 6. ordet til Hermine kom forresten idag: PAPPA! ENDELIGHan hadde vært ute i garasjen til søs og pakka og så kom han inn og hun krabba i hundre til han og i det han plukka henne opp kom det: pappa!
1 stk fornøyd pappa da ja!
![]()
Vi har alltid kjøpt silikon. Aner ikke helt hvorfor, men jeg har alltid syntes at Lateks ser så skittent ut
Og så tror jeg lateks er lettere å tygge istykker?
Da kan jeg ha hørt feilja jeg synes også de ser så gromsete utMEN jeg har hørt at det er lateks man skal bruke når de har fått tenner fordi det IKKE er lett å tygge i stykker
derfor jeg ble så usikker på hva vi skulle ha
![]()
Digger The Big Bang Theory!synd det var sesong slutt på tv denne uka
![]()
Så koselig og gøy for han å høre det daLiana sier mamma og har hørt hun si pappa, men er ennå usikker på om ordet "pappa" er tilfeldig eller om hun virkelig mener han.. men det finner vi vel ut snart
![]()
Jøss...
Hva med tennene er det som gjør at avføringen blir slik da? Skjønner ikke sammenhengen jeg..