Lørdagstråd

Så herlige bilder det var her inne i dag:-)

Jeg har vært en tur nede i byen og møtt tanta mi, det var veldig koselig. Men nasse nektet å sove i vogna, så hun mistet luren sin, det blir nok litt rabalder i kveld.
Det var bondens marked, fikk kjøpt god lefse til kaffen etterpå:-)

Det er litt sol og sky om hverandre i dag, men grei temp heldigvis.
Nasse sov til nesten 08.00 i dag, herlig!

poff
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Idag er det solskinn og strålende vær. Så jentene har fått vann i badebassenget sitt og har bada og kost seg. Sambo har klippa gress og Emmeth har kosa seg på armen min for det meste mens vi har gått rundt i hagen eller lekt på verandaen. Vi har ikke noen lekegrind, så har satt opp reisesenga i skyggen ute på verandaen, funka kjempebra:) Han storkoser seg og leker fint oppi der;) Nå tar han dagens andre blund og jeg sitter og slapper av litt mens jentene leker:) Ikveld blir det taco og rosèvin etterpå:D;) Ha ei fiiiin dag, snupper;)

Høres jo ut som en kjempe koselig dag da! :) kos deg masse videre! :D

Noen bilder av jentene:D:D og en firfisle vi redda fra katta;) og ett av rompetrollene som spiser agurk:D
Vis vedlegget 18744
Vis vedlegget 18746
Vis vedlegget 18747
Vis vedlegget 18748

Så nydelige barn du har! :) gøy å se bilder av de andre i søskenflokken også :)
Vi hadde en mye større firfisle i kjelleren her forige høst :eek: den hadde kommet sammen med veden :P så fikk satt den ut i gresset (ikke jeg da, men var med å så på) :P
morsomme rompetroll.. visste ikke at sånne spiser agurk :D :P

Så nydelige barn du har! :) gøy å se bilder av de andre i søskenflokken også :)
Vi hadde en mye større firfisle i kjelleren her forige høst :eek: den hadde kommet sammen med veden :P så fikk satt den ut i gresset (ikke jeg da, men var med å så på) :P
morsomme rompetroll.. visste ikke at sånne spiser agurk :D :P

rompetrollene ELSKER agurk:p;):D visste ikke det jeg heller før jeg leste det på nettet:cool: vi har masse firfisler her vi bor, den som var i hånda til sambo var en liten baby ja. Synes de er sååå søøøte:rolleyes: ja, ofte jeg legger inn noen bilder av jentene også;) må jo skryte litt av de også:p:rolleyes: hi hi..

Høres jo ut som en kjempe koselig dag da! :) kos deg masse videre! :D
Hatt en super dag med flott knallvær og nå er de 2 minste lagt og vi ser på film på disney channel med Mathea:rolleyes:;):D elsker tegnefilm og koser meg mer enn unga:p:cool::):D

rompetrollene ELSKER agurk:p;):D visste ikke det jeg heller før jeg leste det på nettet:cool: vi har masse firfisler her vi bor, den som var i hånda til sambo var en liten baby ja. Synes de er sååå søøøte:rolleyes: ja, ofte jeg legger inn noen bilder av jentene også;) må jo skryte litt av de også:p:rolleyes: hi hi..

hehe jeg syns det kan være artig å se på sånt, men er veldig redd for alt som er smått og kryper :eek::P haha.. så tør ikke å holde noe sånt :P men værst er det med insekter!..
hehe ja klart du må skryte litt av de også :D bare koselig det :)

Hatt en super dag med flott knallvær og nå er de 2 minste lagt og vi ser på film på disney channel med Mathea:rolleyes:;):D elsker tegnefilm og koser meg mer enn unga:p:cool::):D

å så kos <3 jeg å liker tegnefilmer kjempe godt :P så har har reist mye med mine søstre på kino tidligere.. men nå er hun støste 15, og minste 12.. så interessen dabber litt av hos dem :P godt jeg har Emira som begynner å bli så stor at hun klarer å sitte å se på film lengere enn før :P da er det bare å dra med hun på kino osv :D

Så mange søte små det var her da :) er ute og snoker litt bare.. her i byn har det vært mossedager og det føltes ut som hele byn var ute samtidig. Har hatt det kjempe koselig og fikk handla litt småting til gutta og tatt sommerklippen. Vi har og spist masse pølser og vafler for er mange lag og foreninger som står på stand i dag :) da vi kom hjem stakk eldste ut en tur og minste slappa av på sofan men sovna til slutt så han har nettopp blitt bert i seng :) Var late i dag for bestilte middag og nå er det avslapping som står for tur, mor sitter foran datan og hører på musikk og koser meg :) Ha en strålende lørdag videre og kos dere..

Så mange fine småtroll!
Vi sitter ute i kveldssola!
ImageUploadedByBV Forum1371319843.926200.jpg

Så mange kjekke bilder å se :) Koselig!
Daniel var mye urolig i natt igjen etter et par gode netter. Han har skikkelige tann-bleier for tiden, så den tanna som endelig har kommet igjennom jobber seg nok godt oppover tenker jeg. Og regner nesten med at neste tann også er rett rundt hjørnet (framtennene pleier vel å komme 2 og 2?!).
Vi har bare hatt kosedag hjemme i dag - en liten kjapp tur på butikken er det eneste vi har beveget oss ut. Deilig med sånne dager innimellom.
Jeg fikk tatt meg en joggetur før leggetid for guttene. Fikk kjøpt meg nye løpesko i går så var kjekt å få prøvd de - veldig fornøyd!

Idag er det solskinn og strålende vær. Så jentene har fått vann i badebassenget sitt og har bada og kost seg. Sambo har klippa gress og Emmeth har kosa seg på armen min for det meste mens vi har gått rundt i hagen eller lekt på verandaen. Vi har ikke noen lekegrind, så har satt opp reisesenga i skyggen ute på verandaen, funka kjempebra:) Han storkoser seg og leker fint oppi der;) Nå tar han dagens andre blund og jeg sitter og slapper av litt mens jentene leker:) Ikveld blir det taco og rosèvin etterpå:D;) Ha ei fiiiin dag, snupper;)

hehe, her er det uaktuelt for snuppa å leke på et inngjerda området, DET er visst for småbabyer o_O :P ;)
Hun tuter rundt på lekeplassen, klatrer opp og ut av sandkassa og inn og ut av lekehuset :P :D OG spiser MASSE sand og småstein såklart! :P

Så mange kjekke bilder å se :) Koselig!
Daniel var mye urolig i natt igjen etter et par gode netter. Han har skikkelige tann-bleier for tiden, så den tanna som endelig har kommet igjennom jobber seg nok godt oppover tenker jeg. Og regner nesten med at neste tann også er rett rundt hjørnet (framtennene pleier vel å komme 2 og 2?!).
Vi har bare hatt kosedag hjemme i dag - en liten kjapp tur på butikken er det eneste vi har beveget oss ut. Deilig med sånne dager innimellom.
Jeg fikk tatt meg en joggetur før leggetid for guttene. Fikk kjøpt meg nye løpesko i går så var kjekt å få prøvd de - veldig fornøyd!
Så sprek du er!
Ønsker meg nye løpesko jeg også, både til inne og ute! JEg skal egentlig løpe et løp med lillesøs i september men har ikke fått kommet i gang med å forbedre løpeformen (og den er dårlig...!)
Jeg vet ikke om fortenne kommer i par?
De to nede gjorde det med begge våre.
Men Lillebror har fått de to fremste fortenne nede, og én av fortann nummer to nede :p Og den er ikke helt ute, så han har 2,5 :p
Men de to fortenne oppe kommer nå, ganske likt. De presser virkelig på og nå er det hull i tannkjøttet ved den ene tannen.
Tannbleier har jeg aldri sett noe til med noen av guttene. Eskil er like hard i magen som vanlig :o
I dag har han antakeligvis gått lenge med bæsj i bleien også :( Luktet ingenting vi... Og jeg trodde han skrek i bilen på vei hjem fra Hunderfossen fordi han var varm og sulten, det gikk over da vi kom hjem, men det spørs om han skrek fordi han presset :(

Back
Topp