Lørdagstråd

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Det må være plagsomt med de tennene siden E sover så dårlig...
Fra kl 00 har han våknet hver andre time, og 4.50 tok han morgen. Mannen stod opp med han og jeg lå til 7! Lillebror har sovet på sofaen siden 6.30, så han var noko trøtt han også gitt!
Nå ser vi konturene av den ene fortanna gjennom gommen :o Det må jo være kjempevondt :(
Finvær i dag. Mannen må male platting før vi kanskje rekker en tur på Hunderfossen.
Eldste søs og familien kommer på grilling i ettermiddag, så blir det litt vin når ungene er i seng :D

Håper dere får en fin dag,med grilling og Hunderfossen :)
Vi skal ned til byen i dag. Det er noe som heter "Stolthetsparaden",for folk med funksjonsnedsettelse..
De går i Oslo,for å vise at de er like som alle "oss" andre. "FOlk er folk" :)
Gamle jobben min,så tenkte å stikke å hilse på .. Stian Blipp skal være konfransier,og Vinnie fra Paperboys skal synge :)
Strålende sol i dag <3

Begge barna våknet 07.30 i dag. Sikkert fordi de har så mørke gardiner,at det ikke kommer lys igjennom.
Har du prøvd det Fru H?
Slik som Eskil,drev Wael i fjor sommer. Kvart over4,halv 5 hver morgen i ca 2 måneder! Håper det endrer seg snart.. :)

Vi skal ned til byen i dag. Det er noe som heter "Stolthetsparaden",for folk med funksjonsnedsettelse..
Gamle jobben min,så tenkte å stikke å hilse på .. Stian Blipp skal være konfransier,og Vinnie fra Paperboys skal synge :)
Strålende sol i dag <3

Begge barna våknet 07.30 i dag. Sikkert fordi de har så mørke gardiner,at det ikke kommer lys igjennom.
Har du prøvd det Fru H?
Slik som Eskil,drev Wael i fjor sommer. Kvart over4,halv 5 hver morgen i ca 2 måneder! Håper det endrer seg snart.. :)
Ja, vi har lystett rullegardin, men det er små glipper. Men det er jo før dette det blir lyst, så jeg vet ikke helt jeg. Kan prøve å få det mørkere for å se om det hjelper =)
Kos dere i dag =)

Fra kl 00 har han våknet hver andre time, og 4.50 tok han morgen. Mannen stod opp med han og jeg lå til 7! Lillebror har sovet på sofaen siden 6.30, så han var noko trøtt han også gitt!
Nå ser vi konturene av den ene fortanna gjennom gommen :eek: Det må jo være kjempevondt :(
Finvær i dag. Mannen må male platting før vi kanskje rekker en tur på Hunderfossen.
Eldste søs og familien kommer på grilling i ettermiddag, så blir det litt vin når ungene er i seng :D

huff, ja de tennene MÅ være grusomme!
Hermine får tydeligvis hjørnetennene oppe FØR fortennene :eek: Hun har store kuler på begge sidene, så det er ikke rart at det er urolige netter! I tillegg er hun litt forkjøla og tett så måtte opp kl 02.30 å dryppe nesen hennes.
Er spent på hvor lang tid det tar før tennene kommer gjennom da! OG sist var hun verre når de var kommet gjennom, var tydeligvis vondt det også o_O ...og når det roer seg så går det 1 uke og så er neste tann på tur :P *hurra*

God formiddag! :)
Jeg og Hermine sto opp 07.45 idag, etter nok ei urolig natt! Håper de tennene kommer snart altså! Dentinox har ingen effekt, så i natt ga jeg faktisk henne 5ml paracet, for hun skreik sånn stakkars :( MEN hun ville ikke ha flaske før 02.30, så det er jo veldig bra :D

Idag regner det, typisk når vi skal hjelpe søs å tømme garasjen hennes. Jeg og Hermine skulle leke ute så lenge, men kan nok hende vi er ute bare en liten stund og så går vi ned til mamman min og drikker kaffe i stedet :P ;)
Hermine tuter rundt og er SÅ fornøyd! Hun er begynt å synge "naaaaannnnaaaaannnaaaaaaa" skråler hun med skikkelig høy, og noe sur, stemme :rolleyes: I tillegg kommer det nye ord hele tiden :D Nå kan hun si mamma, nam-nam, bø, hei og nei :) ...og brrrrrr når hun leker med biler, men det teller vel ikke som et ord :P

Hermine i farta:
Se litt ut vinduet
1371284641449.jpg
Spise litt på gardinene
1371284663794.jpg
Hjelpe mamma å tømme oppvaskmaskinen
1371284697234.jpg

Hun prøver å klatre overalt, noe som resulterer i endel knall og fall...som nå når hun prøvde å klatre INN i oppvaskmaskinen:p
*Surfer mobilt*

God formiddag! :)
Jeg og Hermine sto opp 07.45 idag, etter nok ei urolig natt! Håper de tennene kommer snart altså! Dentinox har ingen effekt, så i natt ga jeg faktisk henne 5ml paracet, for hun skreik sånn stakkars :( MEN hun ville ikke ha flaske før 02.30, så det er jo veldig bra :D

Idag regner det, typisk når vi skal hjelpe søs å tømme garasjen hennes. Jeg og Hermine skulle leke ute så lenge, men kan nok hende vi er ute bare en liten stund og så går vi ned til mamman min og drikker kaffe i stedet :P ;)
Hermine tuter rundt og er SÅ fornøyd! Hun er begynt å synge "naaaaannnnaaaaannnaaaaaaa" skråler hun med skikkelig høy, og noe sur, stemme :rolleyes: I tillegg kommer det nye ord hele tiden :D Nå kan hun si mamma, nam-nam, bø, hei og nei :) ...og brrrrrr når hun leker med biler, men det teller vel ikke som et ord :P
Hun er superflink da ;)

Nei men den var heldigvis kald ;-p
Skrudde den selvsagt av!

heheehe, fordelaktig!
Hermine vil hele tiden reise seg etter panelovnen på toalettet, men prøver å lære henne at den er "uffuff" for den er alltid på, og blir varm om man holder rundt den...hun har IKKE skjønt det ennå o_O :P

Ja, vi har lystett rullegardin, men det er små glipper. Men det er jo før dette det blir lyst, så jeg vet ikke helt jeg. Kan prøve å få det mørkere for å se om det hjelper =)
Kos dere i dag =)

her er det lyst hele døgnet, og selv om det kommer lys inn på sidene av rullegardinen så blir det ganske så mørkt på soverommet :) MEN vi har lystette vanlige gardiner OVER rullegardinen, så den demper lysflommen fra glippene ;)

Go dagen jenter!

Nydelige og ikke minst FLINKE barn :D

Jeg sto opp 10:45 :P Men Liana våknet plutselig kl 3:45 inatt, og lå bare å surra og skravla o_O Pappan ga en flaske i halv 5 tiden, men typisk han at han skiftet bleie og renset nesen etter det :eek: o_O (noe som overhode ikke var nødvendig!) så da våknet hun hvertfall! og sovnet ikke før 5:30.. men da sov hun til litt over 8:30 ;) så fikk jeg sove videre :D

Nå skal jeg straks dusje Emira, for hun har frisørtime kl 2 ;) :) da er det greit å få vasket håret hennes, siden jeg ikke fikk gjort det igår kveld :P Ellers er planen for idag å dra å se på lillesøsteren min som skal være med å synge sammen med andre barn ;) (soul children greier) :P

Nå ser vi konturene av den ene fortanna gjennom gommen :eek: Det må jo være kjempevondt :(

Uff, så kjedelig tennene plager han såpass mye:( Er innmari vondt og få tenner, plager Emmeth noe veldig også når han får de. Han har fått 6 tenner allerede;) Som Lennypenny sier, så bruker vi også lystett rullegardin og tykke gardiner foran, så her sover Emmeth gjerne til alt mellom halv 8-09.30. Sov til 9 idag og blir lagt rundt 7 på kvelden. Våkner gjerne rundt 5-6 og skal ha smokken. Håper dere fikk en fin tur til Hunderfossen(jentene var der igår med bhgen):D Strålende vær idag, så det er jo flotters:) Hørtes kjempekooos ut med grilling ikveld og ett glass vin;) Her skal jeg ta meg en\t glass Matheus rosèvin ikveld:D;):D Nakken er heldigvis på bedringens vei, men guri hvor vondt det har vært! :/

Strålende sol i dag <3

Har du prøvd det Fru H?

Så flott, for alle er vi likeverdige mennesker, uansett bakgrunn:)<3
Hørtes veldig koselig og moro ut:) Koose dere masse idag;) Knallvær også idag:D

Idag er det solskinn og strålende vær. Så jentene har fått vann i badebassenget sitt og har bada og kost seg. Sambo har klippa gress og Emmeth har kosa seg på armen min for det meste mens vi har gått rundt i hagen eller lekt på verandaen. Vi har ikke noen lekegrind, så har satt opp reisesenga i skyggen ute på verandaen, funka kjempebra:) Han storkoser seg og leker fint oppi der;) Nå tar han dagens andre blund og jeg sitter og slapper av litt mens jentene leker:) Ikveld blir det taco og rosèvin etterpå:D;) Ha ei fiiiin dag, snupper;)

Noen bilder av jentene:D:D og en firfisle vi redda fra katta;) og ett av rompetrollene som spiser agurk:D
*POFF*

Back
Topp