Lørdagsskravling 12 august

BIBBI3

Forumet er livet
Hei og hopp!

Da er jeg sånn passe uthvilt etter at sambo har styra med nurket i natt.
Våkna selvsagt hver gang nurket våkna, men det var deilig å bare ligge i senga uten å gjøre NOE![8D]
Ben fikk mat i går kveld ca kl 2130, sovna kl 2230 og sov helt til kl 0300.
Sambo putta i smokken ett par ganger slik at han trøyde seg helt til kl 0445!!!! [:D]
Er imponert jeg... Men gjett som var veeeeeeeldig sulten også da. Tror han sov sånn noenlunde godt igjen fra ca 0530-0730 og da var det stopp. Opp å hopp sammen med mamma![;)]

heia!
hwer var vi i 30 års lag i går, og hadde med oss Emma. Hun sov hele tiden etter jeg la henne til å sove litt för elleve. Hadde da også hatt en times hvil litt tidligere. Kjekt!
..og så var hun flink til å sove når vi kom hjem også, så i dag kan jeg bare skryte av pia mi!
...bortsett fra at hun er trött nå, og ligger lite misfornöyd på leketeppet sitt[;)]

Må få ønsker dere en riktig god reise Vimpane!! Regner med det går så bra atte... og kos dere masse på ferie nå da!!![:D]

Så spennende med flytur, da!
Her blir det vel ingen reising för i september eller oktober, da skal vi på besök til sambos familie i Sverige. men blir vel bil på oss da[;)] lurer på om jeg skal ha Emma i bag med sikkerhetsnett da, for det er vel litt lagt å sitte i setet. Men slikt nett er jo ikke så sikkert, så har litt ambivalente fölelser når det gjelder akkurat dette.
Nå har jeg lagt Emma ut i senga si, og ho sovnet som en stein.
Hmm... kanskje jeg burde sovet litt selv også??

Jeg har brukt sånn nett siden vi dro fra sykehuset.
I tillegg har jeg en stol da som jeg bruker når jeg bare skal på matbutikken o.l.
Både jeg og Ben liker sikkerhetsnettet best.
Men nå har jo ikke uhellet vært ute, så jeg vet jo ikke hvor sikre de er egentlig da.[8|]

Men kjøre til Sverige Sol?
Er ikke det sikkerhetsnettet forbudt i Sverige?
Mener det var noen som nevnte det for meg, men har ikke sett det skrevet selv altså, så det kan jo bare være tull.[:-]

Ja, skal nok kjöre. Mener på at det er ulovlig i Sverige, men vi bort jo i Norge, og her er det lovlig. Viss ikkje får vi ta med bilsetet og sette henne i dette når vi passerer grensa, da[;)] Det er ikke så langt inn i Sverige, ligger kun 2,5 timer fra Oslo.
Synd med svigers så langt borte, for da har jeg jo enda mindre tilgang på barnevakter!![:D][:D]
.. og lillebroren min flytta til kristiansand denne helga, og det er faktisk lengre dit enn til svigers! ...så nå er det bare mamma og pappa som er potensielle barnevakter her hjemme.

HURRA FOR TASSEN

-= 16 ÅR I DAG=-

Nå skal vi snart til byn en tur (kanskje jeg nååå kan få stukket innom biblioteket uten å ha en skrikende unge under armen [:D]) - sambo blir med så da går det lett som fot i hose! [:)]
Ellers så har hun faktisk sovet nesten i hele natt, kun bittelitt mat! wow. Da jeg sku håndpumpe meg i dag tidlig (fra den ene puppen og litt fra den andre) fikk jeg bare ut ca 30 ml... det er vel ikke mye å skryte av [:(] så da får jeg ta et par "øke melkeproduksjonen dager", gå til anskaffelse av amme-te etc. Ække Dagros for ingenting lissom!

Ha en strålende dag alle sammen!
God tur Vimpane! (selv om du nå sikkert har reist allerede...)

god morgen alle sammen. ble vel en øl eller 2 får my i går, litt sliten i dag. enno æ la mæ før 3. gullet sov fra halv 10 t halv 7, fikk mat å så sto vi opp no. ho e så snill atte. ska spis frokost å så får æ sjå ka vi gjør, e jo så forferdelig varmt at æ vet itj om æ gidde å ut å trill. 24grader allerede. når  la mæ i natt va d enno 20grader ut. jaja, dere får ha en knall fin dag alle sammen[:D][:D]

hallu jenter og bebiser!!
ble litt sent i går kveld ja... la oss i to tiden og thea emilie våknet 4 og sovnet ikke før 5[&:] er litt trøtt idag ja.....
Idag skal både tobias og thea emilie sove hos mamma...det blir spennende og se  hvordan det går...ho er så snill mammma... spurte meg på torsdag og hun kunne ha en bestemor kveld/natt sammen med dem....[;)]
Så ikveld skal vi til et vennepar som har kjøpt seg nytt hus og de skal ha innflytningsfest....så det blir koselig det![;)]

Skjebnens forbannade ironi!
Fikk tlf fra pappa i sted.
Tassen døde i natt [:(] På bursdagen sin! Han fikk akutt nyresvikt og hadde veldig vondt, så da var det ingen løsning.
Har det helt jævlig nå, han var jo lillebror! [&o]
Håper han har det godt der han er nå, snufs [:(][:(][:(]
R.I.P. lille venn, vil alltid elske deg

åååå miluna.... [:(]

*sender deg en god og varm trøsteklem*

ORIGINAL: ale82

signerer[:(]

ORIGINAL: Miluna

Tassen døde i natt [:(] På bursdagen sin! Han fikk akutt nyresvikt og hadde veldig vondt, så da var det ingen løsning.

Uff da, stakkars tassen! Men han har sikkert hatt et herlig hundeliv og har det nok helt krem der han er nå. Trøsteklem fra meg og Marylin [:)]

Hm, knyst her. Ingen som har vært innom her siden sist jeg skrev. Og da har jeg vært ute på en times trilletur i mellomtida !"#¤%&/()?

Har pumpedag igjen i dag, jeg. Håper på å få tatt meg et par glass vin (ble så inspirert av dere andre her inne), så må ha litt melk i bakhånd til natta. Marylin er 2 mnd. i dag, så vi får si det er unnskyldningen vår for å feire litt. Ønsker alle en fin-fin lørdagskveld! 

ORIGINAL: Miluna

Kondolerer så masse..
Satt å leste at han fylte 16 år i dag og ropte på sambo som måtte komme å se bildet... Imponerende alder!!!!
Leste lenger ned og ble på gråten.. Så trist![:(]
Men du kan trøste deg med at det er ikke mange som har hatt sin Bichon så lenge. Han har sikkert hatt et innholdsrikt og fint liv.

ORIGINAL: ale82

signerer Miluna

Hei, hvordan går det, jenter? Så skuffa over vinflaska vi åpna i dag - den var "korka", så nå har sambo laget jordbærdaiqueri til med i steden. Nammis [:)]

sitter her alene i kveld jeg......sambo er på fest.
Var hans tur denne gangen siden jeg var ute på fest forrige lørdag.
Sitter med en lyyyys våken gutt på armen.
Har prøvd å legge han to ganger, men ender i vrææææl.
Jaja, må vel bare vente til jon blund kommer innom...[:D][:D]

Vet dere, Noah sov fra 6.30-11.30 i morrest.
Måtte pumpe ene brystet når jeg sto opp pga spreng,
og jaggu kom det godt over 180 ml på en pupp!!!

Hva gjør dere i kveld?? 

ORIGINAL: BabyMama

Hei, hvordan går det, jenter? Så skuffa over vinflaska vi åpna i dag - den var "korka", så nå har sambo laget jordbærdaiqueri til med i steden. Nammis [:)]

HEY, send over litt da, er min favoritt drink....mmmmmmmmmmmmmmm

Hellu damer!
Sitter nå her å ammer foran laptop'en. Hatt brystspreng flere ganger i dag!?! 
Har vært på Tivoli, eller tivivi som Othilie sier.
Akkurat nå spist Kina mat. Namme!
Etterpå skal jeg få deilig masasje av Espen... det blir godt!
Det kjennes nemmelig på koppen å være mor til 2, og en blir til i rygg/skldre/nakke av å amme.

Ellers da...?

Back
Topp