lørdagsskravle

Tutta

Elsker forumet
må være tidenes tidligste skravletråd en lørdag dette[:D]
sambo la seg tidlig, jeg vurderte å legge meg, men uuuuuuups, etter en liten face-chat med en veninne ble det vist en liiiiten tur ut for et glass vin[:)]
var stup-trøtt nå, så rusla hjem.. fikk akutt lyst på nattmat, så spiser nå brødskiver, å jommen smakte de godt, alt er godt når en er små-brisn, elle hva?
vært hjemme med snuppa i flere dager, hun har vært syk.. var deilig å være litt sosial igjen[:D] men nå er det natta, orker ikke tanken på å være fyllasjuk i morgen, så var en fornuftig-mamma nå og tok tidlig kvelden[:)] var et lite sekund i vurderings modus for videre nach, men fornuften sa meg i mot... jeg blir så sinnsyk fyllasjuk, at jeg skal være i skikkelig god-luna før jeg begir meg utpå[:D]

ha en fin helg[:)]

uansett, håper jeg våkner til maaaaaange svar her i morgen..[:)]

God morgen![:)]

Det ble sent her i går også, ei venninne som kom innom på besøk og så gikk tida da.... Kjempekoselig[:)]
Det var morgen her sånn rundt halv syv, men jeg gidda ikke stå opp før nærmere sju. Har ganske god oversikt over hva lille snupp driver med gjennom åpen soveromsdør. Heller ikke enkelt å sove med ei lita ei som kommer med alle mulige leker i senga til meg[;)]
Nå har vi spist frokost, skal slappe av i tre sekunder før vi dusjer og kler på oss. Snuppa skal til sin mormor i dag i noen timer mens jeg og tre venninner kjører til Sverige og handler.
Etter dette er det bare hjem å lage middag og kose oss resten av ettermiddagen og kvelden.
Etter at snuppa har lagt seg skal jeg prøve å få sydd litt, både putetrekk og en sau a la Timmy på programmet[:D]

Ønsker alle sammen en god lørdag![:D]

Morn!
Skulle vært på byen og feiret en kamerat igår, men en versting forkjølelse sendte meg tidlig i seng istedet. [:'(]
Blir nok en rolig innedag idag, så får jeg heller sende gubben ut med storesøster. Er jo superdeilig vårvær her idag. [:D]

Her startet dagen kl 8, og det ble kosing en times tid i senga før vi gikk ned og lagde frokost [:)]

Nå slapper vi av, og Amelia har fått noen nye puslespill og tusjer som hun nå ordner med....

Fint med tusjer som visstnok skal gå an å vaske bort [:D]

Etterpå lurer vi på å ta oss en tur til Sverige og se på vårsko til Snuppa....

Er tilbud på Dinsko, og hun hadde noen sko derifra i fjor som vi var veldig fornøyd med [:)]

Hei [:)]

Jeg er forkjølet, og ligger slapp på sofaen med feber. Felix er snørrete, men løper rundt her i fin form. Gjett om jeg føler meg som den pingla, slått ut av noe som ikke påvirker ham i det hele tatt. Håper, håper, håper at vi ikke smitter lillesøster, men det er vel umulig å unngå. Heldigvis har tante kommet på besøk i helgen, og holder på å lage enchilladas til oss.[:D] Det er visst helt greit at jeg bare slapper av.[:D]

For en herlig start på skravletråden - Hørtes helt herlig ut babytutta og vel fortjent! Håper dagen har vært flott!

Vi har vært på sjusjøen og sett på spreke birkebeinere[:)] vAr ute fra 10 -15- første gangen vi er ute såå lenge etter vi ble 3 tror jeg. Helt herlig - stor herlig sol fra skyfri himmel!! Rundt 0 gr - første tur med pulk - ikke det lureste å legge det til birkebeinerrennet med masse folk overalt i løypene - men har hatt en fin dag!

Nå er det avslapping

God bedring til alle syke!!!

åååh snø, pulk, sol osv.... er missunnelig[8D]
vi skulle på hytta i helgen, men pga. en stk syk snuppe hele uka, som fortsatt har stygg hoste og trenger litt tid på å komme seg, så ble vi hjemme.
har slappa av en del og rusla tur. ellers bare kosa oss hjemme. jeg og snuppa har baka masse gode horn med ost&skinke[:)] sambo har nettopp mekka noe crispy chicken så nå blir det tv-kos og god mat[:)] snuppa la seg seint i dag, så håper hun sover frempå, jeg som skal opp i morgen hehe[:)]
håper hun får en hostefri natt og er litt bedre i morgen så vi kan UT å kose oss[:)]

Vi var også på sjusjøen tuttelure :)
Slet litt med teodor som ville løpe ut i løypa hele tiden, og uten vogn ble han altfor trøtt og kjei etterhvert. Men vi koste oss ute og er klare for en fin utedag i dag også!:)
I går var jeg på jentekveld, men reiste hjem ganske tidlig hjem pga en litt kjedelig beskjed.
Men det var koselig så lenge det varte [:D]

Back
Topp