lørdagspreik

LilleLavendel

Forumet er livet
hva driver dere med idag a, jenter? her dere finfin dag alle sammen? og deilig kveld igår?
vi hadde besøk av et vennepar igår og spiste ost og kjeks på verandaen til utpå kvelden faktisk! deilig! og så dro vi på konsert inni byen. begynner å få følelsen av SOMMER. eller vår i det minste. gjerne litt optimistisk med sommerfeeling allerede:)
bestemte meg nettopp for å glo apatisk på tv i heeeeele dag, så nå skal jeg sette på en klissefilm med meg ryan og tom hanks;)
KOSE DERE MASSE, SNUPPER! I LOVE BV![:)]

Her skjer det ikke så mye, har vaska hele huset, så nå sitter jeg bare her å skriver på bv, ingen planer for idag egentlig, pleier ikke være så mye på tv på lørdager så jeg bare hører på radio jg...

Var på kurs for litt siden så fikk vi hjemmelekse, må få gjort ferdig det å sende det av gårde... har liksom ikke ork til det heller...[:'(][:'(]

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!!!

oi! du er flinkis! jeg burde egentlig også vaske hus, men bekkenet sier nei takk til det, så da blir det ikkeno![:)]

lørdagspreik

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: selmaa
Brukere som ser på dette emne: selmaa, SiBeL

Tre-struktur Abonner Utskriftsvennlig verjon
Alle Forum >> [Terminklubber] >> Termin i juli >> lørdagspreik Side: [1]

Ja jeg får se hva bekkenet sier når jeg skal reise meg opp snart, pleier å komme etter at jeg har gjort en del ting... merker jo ingenting når jeg gjør noe...

oi, heldig som ikke merker det når du gjør noe!! merker det både da og etterpå, men enig i det at det er verre etterpå ofte ja! får håpe du slipper det idag da[:)][:)] har du bekkenløsning? 

ÅÅÅÅÅÅ jAAAAAAA har hatt det lenge jeg nå,,, drar til fysio hver uke og får massage... hun neskter meg å gå turer hun mener det gjør bare ting verre... har til å med skaffa meg krykker for avbelastning jg... trenger det til tiden...

jeg har det på venstre side av ryggen og nedover mot bena, til tider så stråler det helt sinnsykt nedover at jeg ikke klarer å gååå.. det er slitsomt. men ikke nok med det, nå har det faktisk begynt på høyre side å[&:][&:]
ÆSJJJJ

ja, er til å bli GAL av!
har også fått forbud mot å gå turer, noe jeg hadde klart fint å gi meg selv forbud om, siden det er så sykt vondt. bruker krykker jeg også, gjort siden uke 19 ellerno tror jeg! er så møkkalei av de krøøøkkene![&:]
men mest vondt i symfysen jeg da. er grusomt hver gang keg skal snu meg i senga og sånn, gå, ta på sokker og bukse/skjørt osv osv..
men vi holder ut, selmaa!!! detta klarer viiiii!!![:)][:)]

Her holder vi på med badet.. Ga oss klokka 2 i natt og på ann igjen i 10 tia i dag.. nå er elektrikkeren her og når han har gått skal vi til å flislegge gulvet... Gud jeg er så lei av at vi ikke har ett skikkelig bad hehe. men kommer seg...

I kveld skal vi på streetmeet i evje så det kan jo bli morro [:D]

ORIGINAL: lykkeligemeg

hva er streetmeet? er det sånn bil-greie?[:)]
deilig med nytt bad! heldig du!!![:)][:)]
[/quote

Ja er bil treff tror en av fotografene fra gatebil skulle komme så da må jeg ha vaska bilen hehe..
Ja gleder meg til det er ferdig, skal legge inne bilde da hehe

bil er gøy!
og det er fjortisser også!!
[:)][:)][:)][:)]

glad det er jeg som slipper å vaske kumøkkhunder.hihi

min går å kikker etter tøy m biler på og finner han ikke noe blir han sur hehe..... Varer ikke så lenge da men...

Back
Topp