Lørdagspraten 9/10

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er huset helt inntyllet i tåke, ser nesten trollsk ut ute! Skikkelig høst altså.
Jeg skal på trening kl 10, Step&Pump. Gleder meg til det. Når jeg kommer hjem blir det husvask, også må sambo finne frem eska med klær Tobias har vokst fra, det er vel på tide å ta bort litt 80- og 86-klær. Resten av dagen skal bare brukes til kos, Ida har blitt så glad i å spille Ludo og 4 på rad, så vi tar vel noen runder med det [:)]
I kveld blir det bare sofakos, deilig deilig!

Ha en flott lørdag dere! [:D]

Her er det sykdom igjen. Vesla hoster og peser. Var våken. En time i natt også. Men likevel opp kl 07. Takk!

Får sende mannen i butikken på helgeshopping og holde oss inne i dag. Meldt bra vær, men ser grått ut. Skulle rydda litt i hagen i helga også samt lagd litt barn. Ha ha. [;)]

Kos deg på trening Skrållan!

Takk for det Sjasmin, god bedring til snuppa og lykke til med barnelaginga! [8D]

Ha, ha, herlig kommentar Sjasmin...samt lagd litt barn, det var dagens

Her sovnet ikke guttene før klokken ti i går, noe jeg tenkte ville resultere i en sløv morgen, med tegnefilm under dynaa. Men neida. Opp og hopp klokken syv, med det resultat at Hermann er verdens mest sinna lille mann. Verden hans gikk under da det gikk opp for han at vi ikke hadde skinkeost til å ha på skiva...DRAAAAMA. Men nå har det visst ordnet seg, etter ny bleie og syltetøyskive.

Vårt hus er forresten badet i strålende høstsol, bare sånn at dere vet det Nå er planen å ta en kjapp dusj om jeg får lov, vaske bad og wc, før resten av huset står for tur. Vi må også opp å handle litt. Skal snope meg verdens fineste lille "osteklokke" så jeg kan ha godteri i, i tillegg til å se om vi finner sydenklær på tilbud( reiser om en liten uke) og det vanlige matstyret til helgen.

I ettermiddag skal vi på piknik i stranda, med vaffeljern og boller. Har invitert verdens beste naboer, og ungene deres, samt en venninne, så dette blir sikkert gøy for store og små.

Det var altså begynnelsen på innlegget. Nå fortsetter jeg, 20 minutter etterpå. Ble nemlig avbrutt i sted av et hyl og masse æsj fra ungene. De oppdaga nemlig at hunden har bæsja inne i gangen i natt, og Hermann presterte å tråkke i det. Så nå er både jeg og Hermann dusjet, og gangen skal vaskes skikkelig. Fy, for en start.

I kveld skal jeg prøve å begynne på fotobøker og kalendere som skal i julegaver, i tillegg til å pakke litt til Tyrkia og skrive en søknad på jobb. Skal prøve å komme med bilder fra denne fantastiske høstdagen i kveld[:)] Ha en herlig dag jenter

God morgen.i natt har jeg sovet kansje 2 timer, var redd for å sovne..drømte bare om bestemor..
så her sitter jeg da,som en zombie[&o] Er i dritt dårlig form,æsj...men men...
Ellers i dag skal vi prøve oss på noen butikker,jeg må kjøpe noen gravlys osv..
Ellers har jeg ingen planer i kveld...

Ha en fin lørdag alle sammen..
Kos deg sjasmin[:D][:)]hehe

Her er oppgaven og få i lillegutt mat og drikke
Har vært innlagt på barneklinikken i 2 dager med intravanøs
Ikke spist siden sist søndag. Og det lille som vi får i han kommer opp igjen...
Har fått han hjem på prøve nå..
Vasket huset i går..Jentene er ute å leker i fine været...
Ha en fin lørdag alle sammen

Var moro på trening, men nytt program, og de fleste slet, hehe. Artig med noe man må bruke de små grå på også da [:)]
Jeg og Ida har vært på kjøpesenteret nå, min pappa lurte på om vi ville bli med, for å finne bursdagsgave til mamma. Klart vi blir med! [:)] Kom hjem nå, og sambo har ikke starta på helgevasken engang, så den må jeg ta nå... kjedeliiiiiiig... Og siden jeg skjønte han ikke ville vaske mens vi var borte, så har jeg ikke kjøpt lørdagsgodis til han, mohahahaha!

God bedring til alle syke!

Back
Topp