God morgen! [:)]
Her er huset helt inntyllet i tåke, ser nesten trollsk ut ute! Skikkelig høst altså.
Jeg skal på trening kl 10, Step&Pump. Gleder meg til det. Når jeg kommer hjem blir det husvask, også må sambo finne frem eska med klær Tobias har vokst fra, det er vel på tide å ta bort litt 80- og 86-klær. Resten av dagen skal bare brukes til kos, Ida har blitt så glad i å spille Ludo og 4 på rad, så vi tar vel noen runder med det [:)]
I kveld blir det bare sofakos, deilig deilig!
Ha en flott lørdag dere! [:D]
Her er huset helt inntyllet i tåke, ser nesten trollsk ut ute! Skikkelig høst altså.
Jeg skal på trening kl 10, Step&Pump. Gleder meg til det. Når jeg kommer hjem blir det husvask, også må sambo finne frem eska med klær Tobias har vokst fra, det er vel på tide å ta bort litt 80- og 86-klær. Resten av dagen skal bare brukes til kos, Ida har blitt så glad i å spille Ludo og 4 på rad, så vi tar vel noen runder med det [:)]
I kveld blir det bare sofakos, deilig deilig!
Ha en flott lørdag dere! [:D]

Nå er planen å ta en kjapp dusj om jeg får lov, vaske bad og wc, før resten av huset står for tur. Vi må også opp å handle litt. Skal snope meg verdens fineste lille "osteklokke" så jeg kan ha godteri i, i tillegg til å se om vi finner sydenklær på tilbud( reiser om en liten uke