Lørdagspraten 19 desember

Maiå

Gift med forumet
Her våknet mininen kl 6[:'(] og til og med nå er det mørkt ute kunne jo tro det var natt enda...

Her er det meldt mye snø i dag så blir spennede å se om det komme, kaldt er det ivertfall blåse mye ute så tror det blir inne dag på oss i dag rydde å gjøre reint...
Blir vel mer søl når han skal være med å vaske[:)]

mårnings!

vi er på ferie, litt deilig å slippe å tenke på matlaging og vasking.

her er det kommet masse snø i natt så vi må nok ut å leke litt. skal besøke oldefar og, har med julestjerne til han for det har han sikkert ikke.

Ja i dag er det meldt 20 cm med snø[:)] håper virkelig det kommer for jeg elsker snø[:D][:D][:D]

Maiå: ikke et vindpust her i gården...

hei sveis! [:)]

våkna til rare folk i oppkjørselen i dag, var noen som ikke kom seg opp bakken uttafor her, så han stjal rett og slett spaden vår som står helt inntil husveggen, og kasta stein fra oss på veien... jadda... sambo kjefta litt på han, og han kom seg da opp etter en halvtimes tid! Ungene syntes det var stor underholdning, og trodde det var nissen som var her for å se om de var snille barn! [8D]
I dag burde jeg egentlig trene, men jeg vet ikke helt om kroppen er 100 % enda. Så vi får se.

ORIGINAL: buffi

Ja i dag er det meldt 20 cm med snø[:)] håper virkelig det kommer for jeg elsker snø[:D][:D][:D]

Det ser ut til an beynne å roe seg her og, bor heilt ned me sjøen så her blåse det alltid[&:]

ORIGINAL: Maiå

ORIGINAL: buffi

Det ser ut til an beynne å roe seg her og, bor heilt ned me sjøen så her blåse det alltid[&:]

ok eg bor litt inniønå eg så merke d ikkje så godt så dg nei...men nå kom snøen[:D]

Nå holder han spadestjeleren på igjen. Kommer seg ikke opp bakken, og endte i grøfta! De kan umulig ha vinterdekk på altså, alle andre bilder kommer jo lett opp. Jeg filma dem jeg da! [8D] 

Straks klar for trening. Skal på spinningtime til inntekt for kreftforeningen i dag. JUlespinning med show og premier blir sikkert bra. Er nesten 15 - her i dag så fristr mest å bli liggende under dyna.

I kveld skal vi på Rakfisklag med vennegjengen vår. Blir sikert bra selv om jeg IKKE spiser rakfisk[:)][:)]

Da har vi gjort unna helgehandelen! [:)] Fikk kjøpt tynnstrømpis til meg og Ida til jul, bursdagsgave til lillebroren til sambo, og noe kult jeg gleder meg til å pusle med i helga: lerret og akrylmaling! [:D] Skal få hit lille nevø, og så skal ungene kle seg naken på badegulvet (hehe), og male hvert sitt lerret med kroppen sin! [:)] Tror det blir veldig fint altså, og ikke minst koselig! [:)] Så skal tvillingsøs få nevø sitt bilde i ekstra julepresang tror jeg, det blir nok bra! [:)]

Da har jeg og Heidi vært på trening.. Og nå har vi masse masse snø[:D][:D][:D]

Så nå blir det vel innedag resten av dagen.

Da har jeg vært på trening og nå skal det dusjes og spises. Er skikkelig sulten[:)] Gubbis klipper håret sitt og handler mat. Jeg skal sløve frem til vi skal på fæst

Hei jenter! Miss u guys, måtte bare stikke innom mens jeg sniker litt nett av foreldrene mine. Vi er vel i hus, og koser oss der. Men internett er altså ikke på plass ennå. Hvis jeg ikke får det før jul benytter jeg anledningen nå til å ønske dere en GOD JUL!

Jeg kommer sterkere tilbake!

God jul til deg og dine McMor! [:)] håper dere får nett snart, og at dere koser dere i nyhuset i jula! [:)]

Vi har fått dagens spørsmål. Lillebroren til sambo blir jo 20 på mandag, og har derfor lyst til å feste i helga. Svigers stiller ikke huset til disposisjon (noe jeg forstår utmerket), så da spurte han oss om vi gidda å finne oss annen plass å bo i natt, så kan han ha festen her! [8D] hahahaha, går det an... 

ORIGINAL: Skrållan

Vi har fått dagens spørsmål. Lillebroren til sambo blir jo 20 på mandag, og har derfor lyst til å feste i helga. Svigers stiller ikke huset til disposisjon (noe jeg forstår utmerket), så da spurte han oss om vi gidda å finne oss annen plass å bo i natt, så kan han ha festen her! [8D] hahahaha, går det an... 

Hehe at han tør å spør hehe

Nå har eg spist 4 dolly dimpel pizza stk med mye hvitløk dressing og drukke 3 glass cola dette komme eg te å få ei jævlige natt på kjennne eg men va super godt[:)]

Tidligere va me ute å lagte snømann men mini frøys sånn at me måtte gå inn blåse heilt sykt her[8D]

ORIGINAL: Maiå

ORIGINAL: Skrållan

Hehe at han tør å spør hehe

Ja, sant, haha! Også spurte han sambo om sambo gadd å kjøre han på butikken for å kjøpe øl, og da sambo sa nei, så ble han kalt en bæsj! Vi snakker meget moden 20-åring her [8D]

Det kunne jeg funnet på å sagt ja til, mot at han rydder og shiner etterpå selvsagt! Og at jeg var trygg på at de ikke kom til å gjøre varig skade på heimen. Skikkelig bursdagsgave det da [:D] Men skjønner også at dere sier nei altså [;)]

hehe, han kommer IKKE til å rydde og shine etterpå, de kommer til å gjøre varig skade på hjemmet og frankly my dear, han fortjener det ikke! [;)] Vi snakker om en som bor i kjelleren hos a mor, sover til ca kl 14 hver dag, og ikke gidder å gjøre en dritt i huset. Svigermor hadde spurt han om å hjelpe henne med en småting i dag, og fikk til svar at det gadd han ikke siden han har bursdag på mandag.
Hadde han oppført seg, så kunne vi vurdert det! [;)]

Nei da så! Hørtes litt bortskjemt ut han der [X(]

Back
Topp