Lørdagsplaner

Tomrane

Elsker forumet
Hva er deres planer for lørdagen da jenter?? Hvordan er været hos dere?

Her er været grått og trist foreløpig [:'(] Håper dette bedrer seg for jeg skal på A-ha konsert på Ullevål stadion i kveld, og da SKAL det være sol [8D][:)]

Håper alle får en fin-fin lørdag [:)]

God morgen[:D]
her er det overskyet, men øyner ett lite håp om sol[:)]
sambo og eldstemann er på laksefiske på Jæren, så idag skal jeg og mini bare slappe av og kose oss[:)]
Ta en tur i skogen, og kanskje en tur til min søster senere[:)]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

god formiddag..[:)]
her er det og grått i dag, men godt er det..[8D] Har vært 25-28 grader leeeenge her nå, så er faktisk deilig med litt mindre temperaturer, særlig da jeg jobber hver dag...
Jobber på flyplassen, så det blir jo som et stort drivhus![:'(][:o]
Jeg skal på jobb i dag, 14-22, så det var lørdagen min! Lovely![&o] Emma skal ha besøk av tanten sin, for sambo og gutten hans skal på lavo-tur.. Med fisking og kajakk og alt.. Ja, jeg er litt misunnelig[>:]

god kveld! Sitter her å venter på telefon for å hente en av to overnattingsgjester.. ;) Barnevakt i hele dag.. dro hjem til de kl 10 i dag, hjalp til å kle på de (brudepiker!!!) og så kjørte jeg de til kirka til kl.var litt før 12.. sto å venta på at prinsesse-mamma'n deres skulle komme. Så kom ho!! Begynte nesten å grine bare jeg så ho kom ut av bilen!! (uff, begynt å bli ei skikkelig pingle!!!) Så måtte jeg inn i kirka.. hehe.. (tilfelle en av de to små brudepikene på 1 og 3 år skulle bli vanskelig...men det gikk heldigvis veeeldig bra!! Og det var en kjempefin sermoni!!!) Så var det å kjøre brudepikene for litt fotografering, og så tok jeg de med hjem til meg! 19.15 kjørte jeg ho største til festen, for ho skulle danse!!!! ;) Så nå er 3 av 4 barn i seng, og venter kun på å hente den 4.! ;) Mira og ho yngste er det vel 6 dager i mellom... og Leah og ho eldste er det noen mnd i mellom.. ;) Må si det har gått kjempebra! Selv om ho minste vi passer har bæsja 5 gang i dag!!!! [:o] og Mira har trolig fått ørebetennelse.. [&o] fått stikkpille, da, så sover nå.. legevakta var opptatt før i kveld, de ringte opp igjen i sta.. men vil ikke vekke ho når ho sover så godt.. får håpe natta går greit allikevel.. med 4 jenter på samme rom...[8|][8D]

Back
Topp