Lørdagspjatt

Zid

Gift med forumet
God morgen jenter!!!

Syns det kanskje kunne være greit også å ha en skravletråd for hver dag eller uke som før?? Funker den tråden `hvis du leser dette, MÅ du svare`tråden.. men blir myyye en bare blar seg igjennom på siden det ikke alltid er helt "saklig" tråder når en MÅ skrive noe når en ikke HAR noe å skrive.. hehe

Eller???? [:)]

Men uansett. Spis CornFlakes til frokost i dag. Det er mange år siden jeg har spist.. var godt hvis en har masse jordbær i, men ellers var det ok. Bedre da jeg var yngre.. hehe

Ellers skal samo på nå dugnad så blir borte meste av dagen. Kose meg hjemme med gutta mine jeg da. Er grått og regnvær ute, så blir ikke gåtur med det første nei.

Dere skal i dag? [:)]

dritdårlig da go har laga eget syteinnlegg. Er oppe med guttungen som presterte å våkne kl 4.30 gjennomblaut av tiss. Var bare å stå opp da. Bekkenet krangler noe fryktelig go jeg er bare sur og lei og uttafor. Vil bare dra langt til skogs men orker ikke.
Håper dagen blir bedre for vi får besøk i ettermiddag. får prøve å finne på noe, men det høljregner ute så hurra...

Leste og svarte på tråden din.. off off offf sier jeg..

Håper dagen blir bedre ja..

Goooood morgen!
Inatt våkna snuppa masse og var vanskelig å roe ned, men jeg har en fantastisk sambo som tok seg av hele kaoset.
Derfor sto jeg opp med snuppa og lar han sove ut litt[:)]
Inatt hadde jeg mye vondt i bekken/rygg og hodepine...men litt bedre nå. Er også morgenkvalm for tiden. Men bedre nå som jeg har spist 6 mariekjeks og noen lovehearts[;)]

IDag skal vi i barnebursdag....og sambo skal jobbe ikveld......
Blir en fin dag tror jeg[:)]

Tenker på deg ubeleilig......er ikke lett å ha det sånn[:(][:(]

fikk verdens største skuffelse i går da jeg fant ut at "babyen" ikke er 1 cm enda!!!!!! føler meg litt sånn, huff...har jo ingen grunn til å gjøre vondt i rygg og hofter når babyen ikke e 1 cm engang!!!! AAAARG!!! å jeg som skal på UL om 2 uker, det er jo ingenting å se jo...

men men i dag skal jeg ta et skippertak med rydding, jeg har latt ting stå litt i håp om at sambo skal ta det, NOE vertfall.... men neeeeeeida...har nå en haug med skittenkopper som ikke kom seg inni oppvaskmaskina, masse klær som må brettes, MASSE!! gulv som må støvsuges, 2 rom som må ryddes osv osv..

sambo snakka om å ta med Martin i bassenget, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal være med eller være hjemme å rydde/ sove[8D] tar det litt som det kommer.

kos i kveld med godiser på bordet, tror det blir lasanje til mat, har alltid grøt først på dagen...[:)]

Idag skal jeg først slappe av på sofaen noen timer. Denne kvalmen nekter å slippe taket. Er sykemeldt ut neste uke, og håper virkelig det har gitt seg til da.

Sendte snuppa på stua for å se barnetv idag tidlig menst jeg lå og slappet av litt lenger (sambo er ikke hjemme)
Da jeg sto opp en halv time senere hadde hun vert i kjøleskapet og funner jordbær og hatt vaniljesaus på..kosa seg skikkelig her alene[8D][;)]

Når sambo kommer hjem seinere idag skal vi til mine foreldre og fortelle at jeg er gravid[:D]

Også håper jeg på at mamma eller pappa har laget pizza, for det er det eneste som frister av mat akkurat nå.[:)]

I natt har vi sovet såååå godt. Var på fest i går og begge ungene sov hos besteforeldre. Dermed sov jeg helt til 0900 i dag og det var deeeeeeeeeeilig! Men nå kommer øyeblikkelig gullene mine hjem igjen og det blir godt! Er ikke så veldig glad i at ungene er borte fra meg[;)]

Nå skal jeg straks bake kake for sønnen til ei venninne som skal feire 2 års dagen sin. Jeg sa ja til å bake for lenge siden, før denne kvalmen kom og lysten til å lage mat forsvant[;)] Men men.....

Svimmel og kvalm...det er vel fortsatt bra symptomer det så da får en vel bare ta det med seg....

Ellers har vi ei helg der altfor mye skjer....

Mannen min og jeg sitter slapper av litt før vi skal hente prinsessene som har overnattet hos bestemor og bestefar.
NYYYYYYYYYYTE LØRDAGEN [:D]

Idag så skal vi feire vår lille jente som fyller et år idag. Det blir koselig. Jeg elsker samenkomster med familien[:D][:D]

Vi vekka lillemor med muffins med lys på og pakker. Skulle sett ansiktet hennes da ja. Hehe. Ho stos i senga og bare klappa.
Så det var moro.

Planen idag er vel bare å smøre maaaange snitter og ha folk[:D][:D]

Ha en flott lørdag alle gravide damer[:D][:D]

ORIGINAL: April bebi

Idag så skal vi feire vår lille jente som fyller et år idag. Det blir koselig. Jeg elsker samenkomster med familien[:D][:D]

Vi vekka lillemor med muffins med lys på og pakker. Skulle sett ansiktet hennes da ja. Hehe. Ho stos i senga og bare klappa.
Så det var moro.

Planen idag er vel bare å smøre maaaange snitter og ha folk[:D][:D]

Ha en flott lørdag alle gravide damer[:D][:D]

Gratulerer med 1års dagen i huset [:D][:D]

Jeg har sovet hos mamma i natt, da jeg ikke gadd å reise 15min kjøretid hjem igår kveld fra ei venninne[8D] Sovet leenge og det var deilig[:)]
Har frihelg og våknet idag UTEN kvalmen [:D] Hurra[:D] Så nå satser jeg bare på at det holder seg sånn fremover.

Ikveld blir jeg enten her eller alene hjemme. Mine venninner skal ut å drikke idag og er ikke noe gøy å bare sitte å se på at de blir rimelig bedugget[8D]

HA EN FIIIIIN LØRDAG ALLE GRAVIDE APRILJENTER [:)][:)]

jeg har en veldig dårlig dag i dag!!!! mega kvalm!!
gikk å la meg når sombo og lille gutt spiste frokost for det luktet ikkje godt når frokosten kom på bordet:(
skal ha voksen besøk for min sønn i dag, han fyller 3 på torsdag!!!
så da tar vi min familie i dag og hans familie på torsdag!!!
nå skal vi på butikken og handle litt... lite lyst med denne kvalmen!!
flere enn meg som blir veldig fort bilsyk???

Her blir det en rolig dag i dag tror jeg[;)] Hadde tenkt å vaske litt og sånn for det var så trist vær i dag tidlig, men nå har jo solen kommet og da kan man vel ikke være inne...eller...?[8D] 
Mannen reiste akkurat for å jage ku og for å trimme etterpå, lillemann sover og her sitter jeg[;)] Jaja, lørdag en dag i uka![:D]

Back
Topp