Ikke i bruk
Forumet er livet
Nam! Hvordan lager du maispure?Lasagne venter vi med til i morgen.
I dag blir det svin indrefile med asparges, soppstuing og maispure
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam! Hvordan lager du maispure?Lasagne venter vi med til i morgen.
I dag blir det svin indrefile med asparges, soppstuing og maispure
Veldig enkelt, smelt litt smør i en panne og har en boks mais oppi.Nam! Hvordan lager du maispure?
Nam! Høres godt ut!Veldig enkelt, smelt litt smør i en panne og har en boks mais oppi.
Stek under omrøring til de begynner å lage poppelyder.
Hell over en passe skvett fløte og kok opp.
Ha i en blender og kjør glatt, smak til med salt og litt kajennepepper.
Blir den for stiv tar du bare litt mer fløte oppi.
Dersom du heller ønsker en maisgrateng ikke en pure, rører du inn like mye mais som du stekte, har det i en ildfast form, har litt ost oppå (jeg syns det er best med parmesan eller vellagret Jarlsberg) og setter i ovnen på 200 grader i en 20 minutter
Har ikke det dessverreNam! Høres godt ut!
Har du prøvd å lage det med fersk mais, og ikke fra boks?
Setningen "Hadde ravioli i går, så da er det lov" skjønte jeg ikke heltTaco til hele familien [emoji4]
Hadde ravioli i går, så da er det lov [emoji6] (ikke for det. Hender at vi har taco to dager på rad også...)
Vi hadde ikke fredagstsco men ravioli. Så da var det "lov" med taco i dag.Setningen "Hadde ravioli i går, så da er det lov" skjønte jeg ikke helt
Vi har aldri taco på fredager, det orker jeg rett og slett ikke å lage etter en lang uke, så tenkte rett og slett ikke over begrepet "fredagstaco"Vi hadde ikke fredagstsco men ravioli. Så da var det "lov" med taco i dag.
Vi og har det sjeldent på fredager, men broren til samboeren min blir alltid så overrasket når han hører at det er mulig å ha taco andre dager enn fredag. For de er fredagdtacoen hellig [emoji4]Vi har aldri taco på fredager, det orker jeg rett og slett ikke å lage etter en lang uke, så tenkte rett og slett ikke over begrepet "fredagstaco" [emoji14]
Dersom vi har det pleier vi å ha det på en søndag
Kunne vært spennende å prøvd. Plukker fersk mais om høsten så jeg får vente til da med å teste det utHar ikke det dessverre
Skjønner meg ikke på slike folk..Vi og har det sjeldent på fredager, men broren til samboeren min blir alltid så overrasket når han hører at det er mulig å ha taco andre dager enn fredag. For de er fredagdtacoen hellig [emoji4]
Er de mindre søte enn de fra boks?Kunne vært spennende å prøvd. Plukker fersk mais om høsten så jeg får vente til da med å teste det ut![]()
Kan ha taco hver dag jeg.. med fisk en dag, så kylling, svin og kjøttdeig [emoji4] og sikkert vegetar og... Taco [emoji173][emoji173][emoji173]Skjønner meg ikke på slike folk..
Jeg er så himla vrang at jeg nektet plent å ha taco på en fredag. På pur f har vi det gjerne på en mandag. Men jeg er ikke noe glad i taco så det blir ikke så ofte..
Dersom jeg måtte velge en rett jeg skulle spise resten av liver måtte det være taco, fins ingen annen rett med så store variasjonsmuligheterKan ha taco hver dag jeg.. med fisk en dag, så kylling, svin og kjøttdeig [emoji4] og sikkert vegetar og... Taco [emoji173][emoji173][emoji173]