Lørdagsmiddag??

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
Jeg har ligget på sofaen i hele dag.. Rimelig dårlig form i dag!!

MEN, nå har jeg kreket meg opp og nå blir det snart BIFF STROGANOFF med ris her i huset [:D] Namnam! Og iskald cola!

Hva skal dere ha?

Her blir det biff, båtpoteter, peppersaus, salat og grønnsaker i dag.
Gleder meg allerede [:)][:D]

Her blir det biffsnadder med bernaise og pommes frites. Gleder meg, nam, nam!

her har og kvalmen returnert... WHY!?!
Så då er det tilbake til barnemenyen! ;) og her har eg laga innbakt skinke-pizza :) Men "mista" tydeligvis saltbøssa oppi deigen!! sukk

Her har vi nettopp hivd innpå hjemmelaget calzone med ost, red curry marinert strimla kylligfilet og løk. Er stappmett intil det ubehagelige..

Her skal bursdagskvelden min foregå stille og rolig... orker ikke no feiring etter den uka som har vært! Men vi skal kose oss med burgere, Is og sjokolademuffins + litt anna snaxs etter lilleGutt er kommet i seng[:D]

Her ble det taco. Hadde gleda meg masse for det er kjempe lenge siden jeg har spist det, men etter en halv wrap så ble jeg bare kvalm og uvel...[&o][:'(] Men sambo og småen storkosa seg med maten da! [;)]

Vi skal grille biff og kyllingfilet:) på gassgrillen, har innviet grillsesongen med noen venner i går:) Tilbehør som vi skal ha er hjemmelagte båtpoteter,  og rømme til:) Nam, jeg gleder meg....:) Åsså på onsdag skal vi på ultralyd:P

Vi skal ha mann min sin fantastiske fullkorn lasagn *num* med nystekte baguetter og salat til <3
Gru gleder meg litt, siden kvalmen kommer å går som den føler for[:'(] men skal nok klare å få dytta i meg litt ja[:D]

jeg har akkurat laget meg pizza baguetter[:)][:)] var kjempe gode!!! [:)] er alene hjemme denne helga også, så her blir det tv kos i kveld[:)]

Her pusser vi opp og har svigers til hjelp, så da blir det nok et par peppes pizzaer [:)][:)]

Fyllesyk samboer = Pizza fra Pizzabakeren [;)]

Hjemmelaget hamburger med pommes frites[:)]

E på besøk sjå mammo og har vært med di inn på hyttå får å se på ei når di pussa opp kjøkkenet te nå.
så då blei eg invitert på pizza fra pizzabakeren når me kom him... sitte bare å vente nå på at den ska bli ferdig så me kan henta di....[:D].

Sambo er ute med guttene, og jeg har "koset" meg med lapskaus fra Fjordland.. hehe:) Er som regel han som lager mat her i huset, så når han er borte blir det ofte lettvindte løsninger.

Hadde store planer om taco i kveld. Men er så ekstremt stinn etter å ha blitt servert pannekaker hos mamma tidligere i ettermiddag (hun hadde besøk av tantebarna mine på 4 og 7), så endte med en toast! Skikkelig kulinarisk middag liksom.... [:D]

Men da er i hvertfall søndagsmiddagen klar! [;)]

Back
Topp