Lørdagsmiddag:-)

jøss, det så skikkelig godt ut da! Men mektig kanskje??? ;)
Jeg droppa eple og bacon som skulle på i tillegg da. Men var snadder. Alexander slukte i seg like mye som meg nesten. Jeg hadde litt mer ris enn han. Så det falt virkelig i smak hos han også. Stakkars mannen min fikn ikke.. han dro på jobb kl 11 og har enda ikke kommet hjem. Travle tider..

Jeg droppa eple og bacon som skulle på i tillegg da. Men var snadder. Alexander slukte i seg like mye som meg nesten. Jeg hadde litt mer ris enn han. Så det falt virkelig i smak hos han også. Stakkars mannen min fikn ikke.. han dro på jobb kl 11 og har enda ikke kommet hjem. Travle tider..
hva jobber han med?
Så morro når barna vil spise skikkelig god mat, og ikke bare pasta og pølser :D

oooh, fancy! Lammelår er bare herlig! :D
Litt fancy, men egentlig ganske enkelt :) er jo bare å stappe med hvitløk og krydder og slenge det i ovnen med litt gulrøtter og sjalottløk og vips: festmiddag. Namnam :)

Men nå he jeg skrubbet langpanna og formen til gratinerte poteter, og det er en kjip jobb :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Litt fancy, men egentlig ganske enkelt :) er jo bare å stappe med hvitløk og krydder og slenge det i ovnen med litt gulrøtter og sjalottløk og vips: festmiddag. Namnam :)

Men nå he jeg skrubbet langpanna og formen til gratinerte poteter, og det er en kjip jobb :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ja, ikke sant, selv om middagen lager seg selv blir det alltid en hel masse oppvask :P ;)

Det varierer veldig, men i dag blir det kjøttdeig, bacon, løk, vårløk, paprika, sopp, hvitløk. Og pizzasaus fra toro med tomat og løk. Spent på den for vi bruker enten lage selv eller bare tomatpure. Og litt ost..jeg tåler veldig lite av det, så på halve pizzaen er det minimalt med ost.
Vi er også glad i biffkjøtt eller kyllingfilet med nachos.
Hva bruker dere på?

Mmm det hørtes godt ut:-) Vi er kjedelige, rødløk, mais, tomatsaus og kjøttdeig:-)

Mmm det hørtes godt ut:-) Vi er kjedelige, rødløk, mais, tomatsaus og kjøttdeig:-)

Det hørtes godt ut! Lenge siden vi har hatt rødløk på! Vår ble litt blaut pga den toro sausen, men smaken ble god :-) det ble kanskje litt mye fyll, for kjøttdeiga var på 700g.

Det hørtes godt ut! Lenge siden vi har hatt rødløk på! Vår ble litt blaut pga den toro sausen, men smaken ble god :) det ble kanskje litt mye fyll, for kjøttdeiga var på 700g.

Den ble litt blaut vår også, samme problem hehe:-)

Vi var på bursdagsfeiring hos pappa og fikk fondue av hjort, potetsalat, grønn salat, store sjampinjong som vi kunne steike, og tre forskjellige hjemmelaga sauser til (hvitløk, chili og mango) Åt oss styggmett!!:)

Vi var på bursdagsfeiring hos pappa og fikk fondue av hjort, potetsalat, grønn salat, store sjampinjong som vi kunne steike, og tre forskjellige hjemmelaga sauser til (hvitløk, chili og mango) Åt oss styggmett!!:)

Sånt er bra godt:-)

Fondy er godt, men jeg blir for utålmodig når jeg er sulten. Har ikke tid til å vente på at hver munnfull blir stekt :p

Fondy er godt, men jeg blir for utålmodig når jeg er sulten. Har ikke tid til å vente på at hver munnfull blir stekt :p
Gjenkjennelig! Spesielt i begynnelsen når jeg sitter og pirker i salaten mens jeg veeeenter på at den første biten blir stekt. Fikk smake et kjempemørkt, krydra øl mens vi venta denne gangen da, så da glemte jeg bort maten i noen minutter. ;)

Farlig godt!! Også fikk vi servert is og varm smuldrepai med rosiner, eple, kanel og nøtter etterpå. Såååeeeh... Føler meg skikkelig feit etter helga. ,)

Godt det:-) Ble fiskegrateng her i dag, men den var ikke god, sånn ferdig billigpakke.

Vi spiste det samma som dagen før, Pitabrød med kjøttdeig, bearnaise, salat, tomater, mais, agurk, løk og MAAAASSE ost:D Namme namme;) Idag har jeg laget hjemmelaget pytt i panne med pølser, poteter, løk og med speilegg på toppen;)

Syns de ferdiggratengene blir så vassne jeg. Hjemmelaga fiskegrateng er derimot svingodt..:D Tror jeg skal lage det i morra. Takk for tipset.;)

Bruker å lage det selv, så det var meget skuffende saker ja:-)
Ingen årsak hehe:-)

Farlig godt!! Også fikk vi servert is og varm smuldrepai med rosiner, eple, kanel og nøtter etterpå. Såååeeeh... Føler meg skikkelig feit etter helga. ,)
oooh, så herlig da! Vi har fortært pinnekjøtt og sjokolademousse til middag :D :D :D

Gjenkjennelig! Spesielt i begynnelsen når jeg sitter og pirker i salaten mens jeg veeeenter på at den første biten blir stekt. Fikk smake et kjempemørkt, krydra øl mens vi venta denne gangen da, så da glemte jeg bort maten i noen minutter. ;)
sist jeg fikk servert fondy var jeg SÅ sulten, men Hermine var urolig så jeg fikk jo aldri spist meg mett o_O

Back
Topp