Lørdagsmiddag

Trultemor90

Forelsket i forumet
noen som har bra forslag til lørdagsmiddag? Det pleier alltid å gå i pizza, lasagne eller taco hos oss å nå kjenner jeg at jeg er litt lei :p

Hel kylling! Det er veldig enkelt, bare å stappe den full av hvitløk og ikke være altfor sulten når man begynner å steke den, for det tar ganske lang tid:)

Går mye i pizza og taco i helgene her også, men kommer av og til innslag av Tapas, nachos, biff, fylt kylling og bakt potet med mye digg :D ellers er jeg veldig glad i chicken tandoori og masala! Tacopai er også digg :)

Vi skal ha fiskeburger i kveld. Grovt burgerbrød med fiskekake, råkost salat, sylteagurk og remulade.
Er godt :D

Kylling med chilisaus, fløte og banan. Bruner kyllingfileer og legger i ildfastform sammen med bananer delt i fire. Pisker krem av kremfløte og heinz chilisaus(ca.en halv flaske per 3dl.fløte). Heller kremen over kyllingen og steker det 20-30min på 200grader. Serveres med ris og evnt.salat..nam :)

Her blir det indrefilet med fløtegratinerte poteter bernaise og salat:)

Masse goe ideer te flere helger her :) sambo fikk så lyst på hjemmelaget hamburger og salat så det ble det i dag :) nå ska me kosa oss me Dipp å grønnsaker og film :D

Her er det kyllingfajitas,med tortilla og salat:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her er det bruschetta med brie fylt kyllingbryst surret i bacon, med tomat, salat og sennepsdressing :) testet ut en ny variant i dag og det var supergodt :D

Ikkje noe middag her i huset i dag:p meg og mannen har vært på jobb.. (han er ikkje Komt heim enno) og gutten vår er hos mine foreldre og har fått middag der.. så då gidder eg ikkje stresse.. skal jo snart på jobb igjen:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp