Lørdagsmat

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
Hva har dere eller skal dere spise i kveld?? har så lyst på noe godt, selv om jeg spiste kjøttkaker til middag tidligere i dag [:D]

Her skal vi ha lasanje [:D]

reker her i dag, glede mæ. Blir litt sein middag idag for vi spiste i byen ganske seint

Mmm... vi skal lage biff med gratinerte poteter og masse grønnsaker, så fort snuppa sover [:)][:)][:)]
Blir gooodt! Yum, yum! [:D]

Men viss du er alene hjemme er det knall godt og lett å lage posjons-nachos!! Nam, nam! [8D]

Supernamme-enchiladas. LAtterlig enkel å lage. Må bare skrive ned så dere kan bli litt inspirert:
Stek kjøttdeig, løk og paprika. Legg "striper" av dette i tacolefser og strø over mais, litt rømme og tacosaus.
Rull sammen lefsene og legg i ildfast form. Hell over en boks fløte og strø over ost. VOILA! Stek i ovnen self.. :) Løp å lag jenter!

Her var det middag på mc'ern tidligere i dag. Så her blir det nok bare Walters mandler, men ække ille det heller [:D]

skal visst ha enchiladas i dag

ORIGINAL: Curlyyysue

Hva er sodd?! :p
Stussa på det igår å:p

potetgull å cola ligth hær! Driver å avvenner vanlig cola! blæææ[:'(][8D]

hahaha..En slags trønderrett[8D] Bruker å bli servert i dåp blant annet. Det er en suppe med kjøttboller og kjøtt. Og så tilsetter man gulrot og potet. Og spiser med flatbrød.. Skikkelig lukseriøst[;)][X(]

ORIGINAL: lindaa87

cola,sjokolade og potetgull blir kvelds her[;)]

Signerer denne!

ORIGINAL: Curlyyysue

Hva er sodd?! :p
Stussa på det igår å:p

potetgull å cola ligth hær! Driver å avvenner vanlig cola! blæææ[:'(][8D]

huff,huff det er virkelig harde greier![8|]
holder på å avvenne i ukedagene,går sånn bob bob

ORIGINAL: Vugge

Luft-suppe og vente-boller[&:]

Blir vel ikke mer enn ei tørr brødskive tror jeg for jeg er alene hjemme. Er så kjedelig å lage mat bare til seg selv..[8|][:'(][:)]

Blir nok det samme for meg, mannen og gutta er på fortball cup og jeg og snuppa er alene hjemme og gidder ikke lage mat til meg alene....

Er alene i kveld jeg også, men har faktisk kost meg med kyllingfilet, stekt chamignon og brocoli. Deilig..og forholdsvis sunt i tillegg [:)]

Lagde ostehorn til middag idag, så har blitt litt småspising av de. Og litt sjokolade og chips og muffinsene jeg bakte i går [:D]

her har vi hatt green curry suppe, med nudler og kyllingfilet - ble knall godt! Surre green curry miks med olje, spe med kyllingkraft og kokosmelk. Tilsett diverse grønnsaker du liker. Stek kyllingfilet og del. Tilbered nudler. Ta nudler og kylling i en dyp tallerk og hell over suppa - nam nam :-)
Ble hot! [:D]

Taco hadde vi igår da, tror nesten vi har taco hver 3 uke faktisk, nesten hehe.. eller bakt potet og eller hjemmelaga piza. favorittene til snuppa på lørdager [:D]

Back
Topp