Lørdagskveld

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Go' kvæll i stua :)

Gjør dere på i kveld?

Jeg sitter i sofaen, leser bok, og spiser saltstenger og jordbær :)

Leser kunsten å høre hjerteslag...
 
Det hørtes koselig ut :)
Jeg har laget taco, sett en dårlig film på Netflix og nå har jeg faktisk lagt meg - rekordtidlig til å være meg på en lørdag :p
 
Etter klokken 20 har jeg ligget på sofaen med kjæresten og først sett på norska talenter og så sett på rekyl. Rekyl var ganske bra, syns jeg da. Men jeg elsker norske serier [emoji57] drukket cola og spist ostepops
 
Det hørtes koselig ut :)
Jeg har laget taco, sett en dårlig film på Netflix og nå har jeg faktisk lagt meg - rekordtidlig til å være meg på en lørdag :p

Elsker dårlige filmer ;)
Jeg burde lagt meg jeg òg, er supertrøtt. Men når hodet treffer puta, slås en lysbryter på..

Sov godt i natt :)
 
Har sovet i halvannen time mens jeg lå 4 åringen så jeg er for en gangs skyld ikke trøtt!

Spiser godteri (veldig ulikt meg!)
 
Eg har vore å feira bestekompis sin trettiårsdag, endelig heime att no ettersom en kompis av han begynte å spy og eg ikje klarer verken syn eller lukt av det for tida :arghh::meh:
Deilig å ta kveld med mannjen og en butikkpizza ☺️
 
Sovnet på sofaen klokka 20 og klarte ikke våkne nå før 23:30 :hungover: litt sliten kveld kan man si xsmile9
 
Vært på fest. Aldri vært så tidlig hjemme fra fest før :hilarious: men jeg er sååå trøtt. Glad jeg kom meg tidlig hjem .
 
Jeg sovna rundt kl 17.30 og våkna igjen en eller annen gang ved 19 tiden [emoji23]
Så nå er middagen akkurat ferdig og jeg ser på Asterix og Obelix på netflix [emoji16]
 
har hatt besøk av en venninne i kveld og det var kjempe koselig! ❤ Lenge siden jeg har sett hun så var godt og få snakket litt og bare se hverandre igjen og føle man har vært litt sosial bortsett fra på jobb di siste ukene. :)
Nå har jeg funnet senga og håper på å få sove snart, men blir nok en stund til :eek:
 
Back
Topp