Lørdagskos..

Ja det er gull verdt altså!
Nettene har roet seg litt her igjen, heldigvis!"
Begynte å bli litt smågal!

Samma her i gården og takker virkelig gud for det, for Guri det var utrolig slitsomt og frustrerende mens det sto på:eek::confused:

Samma her i gården og takker virkelig gud for det, for Guri det var utrolig slitsomt og frustrerende mens det sto på:eek::confused:
Her også:D to amminger er jo nesten litt lite i løpet av natta:p helt uvant iallfall!
I kveld sovna Hermine kl 21 og har sovet siden! Fikk flaske kl 23 og sov videre! Heeerlig! :rolleyes:

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Her også:D to amminger er jo nesten litt lite i løpet av natta:p helt uvant iallfall!
I kveld sovna Hermine kl 21 og har sovet siden! Fikk flaske kl 23 og sov videre! Heeerlig! :rolleyes:

Så utrolig bra:) tydelig hu koser seg hos morfar, ja:p Ja, 2 amminger på natta er jo ingenting i forhold til hvordan det sto på ei stund:confused: Håper dere får ei like god natt i natt også:)

Clas ohlson selger nattlys;)

Mulig jeg må på shopping i morgen da.. :rolleyes::rolleyes:;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Mulig jeg må på shopping i morgen da.. :rolleyes::rolleyes:;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum
hvilke bleier bruker han? Har hørt det er mange med gutter som må gå opp en str på nattbleien for at den skal holde i 12 timer ;) Kan det være noe?

Så utrolig bra:) tydelig hu koser seg hos morfar, ja:p Ja, 2 amminger på natta er jo ingenting i forhold til hvordan det sto på ei stund:confused: Håper dere får ei like god natt i natt også:)
Det hadde vi, takk! :D 3 amminger fra kl 23 til 08, er fornøyd med det! Og sov som en stein innimellom :)

Hvordan går det med nettene til Emmeth da?

Det hadde vi, takk! :D 3 amminger fra kl 23 til 08, er fornøyd med det! Og sov som en stein innimellom :)

Hvordan går det med nettene til Emmeth da?

Så godt og høre, han sov som en stein til kl 04.50, fikk pupp og sov videre til 07.30 tror jeg det var, eller så var det halv 9... Ammetåka er en fin ting;)

Ja, og veldig koselig og ikke minst lettvint for meg og Emmeth slipper og våkne ordentlig og bli overtrøtt;)

Jeg er så redd for å legge meg oppå henne jeg, aldri turt å sovne med henne helt inntil meg, men det hadde vært veldig kos:-)

Jeg er så redd for å legge meg oppå henne jeg, aldri turt å sovne med henne helt inntil meg, men det hadde vært veldig kos:)

Jeg sover så lett, så skjer nok ikke. Våkner ved den minste lyd eller bevegelse:) Er utrolig kos kan jeg si deg:D Jeg nyter det fullt ut nå som det er min siste baby<3<3<3

Jeg er absolutt ikke rett for å samsove =)
Drar han som regel litt høyere opp i sengen etter amming, for å være sikker på å ikke få dynen over han =)

Jeg er så redd for å legge meg oppå henne jeg, aldri turt å sovne med henne helt inntil meg, men det hadde vært veldig kos:-)
Jordmor sa til meg på sykehuset at mødre har et instinkt som forhindrer oss fra å legge oss på babyen;) siden da har jeg vært trygg på samsoving:)

Kunne gjerne tenkt meg det selv, høres veldig koslig ut:-) Kanskje når hun blir litt eldre:-)

Jordmor sa til meg på sykehuset at mødre har et instinkt som forhindrer oss fra å legge oss på babyen;) siden da har jeg vært trygg på samsoving:)

Det visste jeg ikke:-)

Sålenge babyen har egen dyne så det ikke er fare for overoppheting går det bra:)

Sålenge babyen har egen dyne så det ikke er fare for overoppheting går det bra:)

Emmeth sover fint m sin egen dyne:):):)

hvilke bleier bruker han? Har hørt det er mange med gutter som må gå opp en str på nattbleien for at den skal holde i 12 timer ;) Kan det være noe?

Han bruker Pampers Baby-dry nr 4 om natten. Den er fra 7-18 kg, og han var 6775 g da vi var på helselstasjonen sist uke :p Bleiene er så søkk gjennomvåte at man skulle ikke tro det var mulig å få så mye vann ut av den lille kroppen :p:eek:;) I natt ammet vi bare 3 ganger, tror jeg (er litt i ørska på natta :eek:), så da slapp jeg å bytte underveis, men bleia var god og tung da vi sto opp. ;):p

Der synder jeg litt, altså, er ikke alltid jeg husker å legge hans dyne over :-/
Må skjerpe meg!
Men vi har tynn sommerdundyne, den virker mye lettere enn hans dyne, og den er ikke i nærheten av å kunne havne over hodet hans når jeg flytter han slik.

Der synder jeg litt, altså, er ikke alltid jeg husker å legge hans dyne over :-/
Må skjerpe meg!
Men vi har tynn sommerdundyne, den virker mye lettere enn hans dyne, og den er ikke i nærheten av å kunne havne over hodet hans når jeg flytter han slik.
jeg stikker hendene under ungen, dyna og hele pakken og drar henne til meg når jeg skal amme, så kommer hun ferdig med dyna si på ;)

Back
Topp