Bébbe
Elsker forumet
Gratulerer m nye gardinerlegg gjerne ut bilde
den salaten hørtes råbra ut. Fetaost er så utrolig godt, Emmeth tåler det bare ikke
![]()
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer m nye gardinerlegg gjerne ut bilde
den salaten hørtes råbra ut. Fetaost er så utrolig godt, Emmeth tåler det bare ikke
![]()
TakkSkal legge ut litt bilder når vi har fått ryddet vekk litt kasser
Vi elsker salat her i huset så det blir en salatmiddag i uka, gjerne med bagetter eller godt brød til. Kjedelig at han ikke tåler fetaost, men du får spise ekstra mye når du slutter å amme
![]()
Så godt, håper du får flere sånne stunderHer er det smågodt på menyenbyssa Hermine i søvn tre ganger og hun våkna hver gang jeg la henne fra meg, så til slutt la jeg henne ned våken og gikk ut
sitter nå å hører henne på babycallen, hun skravler og kaver
var der inne og ga sutte to ganger, tredje gangen begynte hun å hoste "vil ha pupp" hosten, jeg pakka ut puppen og jammen meg ville hun meg ikke ha pupp i VÅKEN tilstand
så sovna hun ved puppen og mamman fikk sneket seg ut av soverommet igjen
Herlig å kunne legge henne ned, gi litt pupp og så sovna hun der for seg selv! Så ENKELT!!! Er helt i lykkerus
![]()
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Oi, da har han jaggu meg ikke sovet mye idagikke rart han var trøtt og sutrete da, nei. Hva skal du spise? Sitter og gomler på sjokolade nå as we speak
![]()
TakkSkal legge ut litt bilder når vi har fått ryddet vekk litt kasser
Vi elsker salat her i huset så det blir en salatmiddag i uka, gjerne med bagetter eller godt brød til. Kjedelig at han ikke tåler fetaost, men du får spise ekstra mye når du slutter å amme
![]()
Helt fantastisk lykke- og bragdfølelseSå godt, håper du får flere sånne stunder
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Her er det smågodt på menyenbyssa Hermine i søvn tre ganger og hun våkna hver gang jeg la henne fra meg, så til slutt la jeg henne ned våken og gikk ut
var der inne og ga sutte to ganger, tredje gangen begynte hun å hoste "vil ha pupp" hosten, jeg pakka ut puppen og jammen meg ville hun meg ikke ha pupp i VÅKEN tilstand
Herlig å kunne legge henne ned, gi litt pupp og så sovna hun der for seg selv! Så ENKELT!!! Er helt i lykkerus
![]()
Det skjønner jeg godt at du gjør, strevde mye med det selv i starten, det er så godt når man får det tilHelt fantastisk lykke- og bragdfølelsehvem skulle trodd man kunne føle seg som en helt fordi man klarer å amme babyen sin?
Tydelig at man må reise litt bort for å få orden på sakeneDet ordner seg i Lofoten, skjønner jeg
Sent from my GT-I9000 using BV Forum
Har jo strevd i 5 måneder, så dette var kooos! Men gikk jo glipp av halve Hver gang vi møtes daDet skjønner jeg godt at du gjør, strevde mye med det selv i starten, det er så godt når man får det til
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Tydelig at man må reise litt bort for å få orden på sakene
Håper det blir mange flere ganger for dere toHar jo strevd i 5 måneder, så dette var kooos! Men gikk jo glipp av halve Hver gang vi møtes da
Her er det smågodt på menyenbyssa Hermine i søvn tre ganger og hun våkna hver gang jeg la henne fra meg, så til slutt la jeg henne ned våken og gikk ut
![]()
Han sover ikke akkurat bort dagene neiStekte meg no biffkjøtt i strimler sammen med fersk sjampingnon, peppersaus og ovnsbakte båtpoteter og så testa jeg en håndfull salat til, så får vi se om det blir grining av det
Sent from my GT-I9000 using BV Forum
Helt fantastisk lykke- og bragdfølelsehvem skulle trodd man kunne føle seg som en helt fordi man klarer å amme babyen sin?
Var så innmari kos å amme når jeg selv var ordentlig våkenKjenner meg så utrolig godt igjen i det. Emmeth har begynt og ta litt pupp på dagen og det er så utrolig koselig og ikke minst lettvintmen han spiser ikke så mye, bare litt. Men når han pupper på natta spiser han mye og lenge, mens han sover
![]()
Var så innmari kos å amme når jeg selv var ordentlig våkenhun spiste seg mett og har sovet, alene, siden kl 22
Da jeg kom å la meg nå kl 00 hadde hun bæsja i søvneEr så utrolig glad på deres vegneer så utrolig kos og amme. Kommer til og savne det veldig, den dagen det tar slutt! Håper hu sover godt i natt
![]()
God natt og sov godt, og forhåpentligvis lenge!Da jeg kom å la meg nå kl 00 hadde hun bæsja i søvneskifta bleie på soverommet mens hun sov, ga henne ei flaske og nå sover hun videre
Goood natt