Oi, visste ikke det jegkan uansett ikke spise det, siden det er eggehviter i
![]()
Det var dumt da, men mye annet godt heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, visste ikke det jegkan uansett ikke spise det, siden det er eggehviter i
![]()
Sjokolade og brus hørtes ut som en fantastisk god plan!
Har slept Asle med rundt i hele kåken i vippestolen i dag, så nå er han drita lei![]()
Det var dumt da, men mye annet godt heldigvis![]()
NÅ skal jeg mekke meg no digg middag! Gleder meg til å få bæresele i hus!!
Da er jg på rommet med Nasse, hun har sovna ved puppen, ble tidligere natta enn vanlig, hun har vært så sur i hele kveld, tror hun er trøtt. Krysser fingrene for at hun ikke våkner når jg nå skal legge henne i senga si.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Har akkurat fått den lille banditten min til køys jeg også, en time før tiden. Han har vært sur som et rognebær i hele kveld. Kanskje ikke så rart når jeg tenker etter, for han sov en lur på ca tre kvarter rundt kl 12, hadde en liten dupp på 10 minutter rett før kl 16, og har vært våken siden..Håper han sover godt i natt!
NÅ skal jeg mekke meg no digg middag!
![]()
Mannen insisterer på å finne en på finn.no, så det tar litt tidHadde det vært opp til meg hadde vi shoppet en på barnas hus for lenge siden!
Jeg har ikke rygg til å gå rundt å bære på ham i timesvis..
Hun våknet igjen, fikk ny pupp, sover igjen nå, håper det varer ei go stundGikk det bra og legge hu i senga? Emmeth blei lagt halv 9, da var han helt stupis og hadde vært våken siden halv 6, så ikke rart han var trøtt![]()
Så masse god mat dere har i kveldher har vi spist salat - fant en middelhavsblanding med forskjellige typer salat - med kyllingkjøttdeig krydret med karri og cayennepepper, fetaost, mais, paprika, agurk, vårløk, sukkererter, pasta og dressing av fetaostoljen og balsamico. Til lunsj var vi på peppes og åt pizza. Snuppa spiste pærepure og morsmelkerstatning
Nå stryker jeg gardinene vi handla i dag og har åpna en boks med eplecider
![]()
Hun våknet igjen, fikk ny pupp, sover igjen nå, håper det varer ei go stundSovna vel før hun ble skikkelig mett den første gangen
Skjønner det ja, krysser fingrene for at bebisene sover godt i nattAh, men da sover hu nok godt nåEmmeth og gidder ofte ikke og spise nok ved puppen på dagen, bare på natta.så er glad jeg gir han flaske
![]()
Skjønner det ja, krysser fingrene for at bebisene sover godt i natt
Har akkurat fått den lille banditten min til køys jeg også, en time før tiden. Han har vært sur som et rognebær i hele kveld. Kanskje ikke så rart når jeg tenker etter, for han sov en lur på ca tre kvarter rundt kl 12, hadde en liten dupp på 10 minutter rett før kl 16, og har vært våken siden..Håper han sover godt i natt!
NÅ skal jeg mekke meg no digg middag!
![]()