Lørdagskos..

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Hva står på menyen i kveld? Og hva er planene for kvelden??

Jeg har fått viljen min på at vi skal ha pitabrød, gleder meg:-) Akkurat koset meg med kaffe og kokosboller, følte jaggu man fortjente det i dag etter å ha vaska bokstavelig talt skit. Blir nok rolig, skal sikkert se hver gang vi møtes, du da?:-)

Er jo bare meg og Asle her, og han er litt småsur i dag, så har ikke store planene. Har prøvd å leke på gulvet flere ganger, men han var ikke no gira på det. Så da kastet jeg ham i vippestolen og benyttet sjansen og tok alle lekene hans med ut på kjøkkenet og vasket dem :p Nå ligger de til tørk i ene skuffen på oppvaskmaskinen.
Siden han er så sur, så har jeg ikke no håp om å få mekka meg no mat før etter at han er i seng. Det blir vel bare noe enkelt siden det blir så sent, og så akter jeg å teste med litt grønn salat til :) Håper det går bra!
Akkurat nå streamer jeg "Nesten Voksen" på pc'n og Asle ligger ved siden av meg på sofaen og leker med en bamse-kosefille. Kjeder meg egentlig litt. Kunne tenkt meg å kose meg med scrappesakene mine, kjenner jeg :)

Greit å få vasket dem, burde jeg også gjøre:-)
Nesten voksen har jeg hørt om, er det bra? Så kos han ligger å leker seg i sofan litt da, det kan Anette gjøre av og til også:-)

her er det baconsurra kyllingfilet med ris og bretagnesaus og salat :)
skal spille monopol med ein god gjeng :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres godt ut, monopol er så gøy:-)
Lenge siden jeg har spilt det nå:-)

Vi har spist stekt ris m løk, rød og grønn paprika, røkt svinekam servert m rødbeter og dijon sennep:)

Greit å få vasket dem, burde jeg også gjøre:)
Nesten voksen har jeg hørt om, er det bra? Så kos han ligger å leker seg i sofan litt da, det kan Anette gjøre av og til også:)

Litt moro å se hvordan folk har endret seg fra 1983 til i dag :) Går på NRK
Og Trond Viggo er jo en morsom fyr! :)

Blir nok ikke så lenge han ligger pent på sofaen :p Må nok underholde ham igjen straks, tenker jeg ;)

Hadde nesten samme middag her om dagen :)
Brettspill er så moro!! :D

Er jo bare meg og Asle her, og han er litt småsur i dag, så har ikke store planene. Har prøvd å leke på gulvet flere ganger, men han var ikke no gira på det. Så da kastet jeg ham i vippestolen og benyttet sjansen og tok alle lekene hans med ut på kjøkkenet og vasket dem :p Nå ligger de til tørk i ene skuffen på oppvaskmaskinen.
Siden han er så sur, så har jeg ikke no håp om å få mekka meg no mat før etter at han er i seng. Det blir vel bare noe enkelt siden det blir så sent, og så akter jeg å teste med litt grønn salat til :) Håper det går bra!
Akkurat nå streamer jeg "Nesten Voksen" på pc'n og Asle ligger ved siden av meg på sofaen og leker med en bamse-kosefille. Kjeder meg egentlig litt. Kunne tenkt meg å kose meg med scrappesakene mine, kjenner jeg :)

Gøy m scrapping;) Kjedelig m en liten sur fyr, men funker jo fint om han liker seg i vippestolen:p Emmeth har akkurat fått pupp og sitter og koser seg i vippestolen m lekene sine;):D Jeg skal kose m meg m sjokolade, litt rød brus og BV ikveld. Nesten ikke fått vært her idag. Vært ute m ungan og lekt. Så har Mathea vært i barnebursdag og jeg har da lekt m Neline:)

Jeg har fått viljen min på at vi skal ha pitabrød, gleder meg:-) Akkurat koset meg med kaffe og kokosboller, følte jaggu man fortjente det i dag etter å ha vaska bokstavelig talt skit. Blir nok rolig, skal sikkert se hver gang vi møtes, du da?:-)

Har så lyst på pitabrød jeg også;):D kaffe og kokosboller hørtes og utrolig fristende ut:p

Det hørtes også utrolig godt ut:p:) Kos deg m vennegjengen ikveld:D:D

Skal se på hver gang vi møtes jeg også, synes det er knallbra:D Og mye bra musikk, også:p;):D

Gøy m scrapping;) Kjedelig m en liten sur fyr, men funker jo fint om han liker seg i vippestolen:p Emmeth har akkurat fått pupp og sitter og koser seg i vippestolen m lekene sine;):D Jeg skal kose m meg m sjokolade, litt rød brus og BV ikveld. Nesten ikke fått vært her idag. Vært ute m ungan og lekt. Så har Mathea vært i barnebursdag og jeg har da lekt m Neline:)

Sjokolade og brus hørtes ut som en fantastisk god plan! :D
Har slept Asle med rundt i hele kåken i vippestolen i dag, så nå er han drita lei :p

Litt moro å se hvordan folk har endret seg fra 1983 til i dag :) Går på NRK
Og Trond Viggo er jo en morsom fyr! :)

Blir nok ikke så lenge han ligger pent på sofaen :p Må nok underholde ham igjen straks, tenker jeg ;)

Nå var det nok babytv her i allefall:-) Høres ut som en fin serie:-)

Nam:-) Stekt ris har jeg aldri smak, bare steker man kokt ris?

Ja, rett og slett. Så har man i det man har lyst på;) lager en annen variant også m reker, røregg, hvitløk, løk og ris også. Litt thaismak. Serveres m soyasaus og søt/sur chilisaus;) enkelt og veldig godt. Kan ha i erter, brokkoli, mais, sukkererter, purre, ja egl alt man ønsker seg i. Bare fantasien som setter grenser;)

Ja det var veldig godt:-) Har hørt at kokosboller er lurest å velge hvis man skal skeie ut, siden det er mest luft:-)

Oi, visste ikke det jeg;) kan uansett ikke spise det, siden det er eggehviter i:p

Ja, rett og slett. Så har man i det man har lyst på;) lager en annen variant også m reker, røregg, hvitløk, løk og ris også. Litt thaismak. Serveres m soyasaus og søt/sur chilisaus;) enkelt og veldig godt. Kan ha i erter, brokkoli, mais, sukkererter, purre, ja egl alt man ønsker seg i. Bare fantasien som setter grenser;)

Jøss, høres utrolig godt ut, det skal jeg prøve:-)

Back
Topp