Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har spist stekt ris m løk, rød og grønn paprika, røkt svinekam servert m rødbeter og dijon sennep![]()
Greit å få vasket dem, burde jeg også gjøre
Nesten voksen har jeg hørt om, er det bra? Så kos han ligger å leker seg i sofan litt da, det kan Anette gjøre av og til også![]()
her er det baconsurra kyllingfilet med ris og bretagnesaus og salat
skal spille monopol med ein god gjeng
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er jo bare meg og Asle her, og han er litt småsur i dag, så har ikke store planene. Har prøvd å leke på gulvet flere ganger, men han var ikke no gira på det. Så da kastet jeg ham i vippestolen og benyttet sjansen og tok alle lekene hans med ut på kjøkkenet og vasket demNå ligger de til tørk i ene skuffen på oppvaskmaskinen.
Siden han er så sur, så har jeg ikke no håp om å få mekka meg no mat før etter at han er i seng. Det blir vel bare noe enkelt siden det blir så sent, og så akter jeg å teste med litt grønn salat tilHåper det går bra!
Akkurat nå streamer jeg "Nesten Voksen" på pc'n og Asle ligger ved siden av meg på sofaen og leker med en bamse-kosefille. Kjeder meg egentlig litt. Kunne tenkt meg å kose meg med scrappesakene mine, kjenner jeg![]()
Jeg har fått viljen min på at vi skal ha pitabrød, gleder megAkkurat koset meg med kaffe og kokosboller, følte jaggu man fortjente det i dag etter å ha vaska bokstavelig talt skit. Blir nok rolig, skal sikkert se hver gang vi møtes, du da?
![]()
her er det baconsurra kyllingfilet med ris og bretagnesaus og salat
skal spille monopol med ein god gjeng
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gøy m scrappingKjedelig m en liten sur fyr, men funker jo fint om han liker seg i vippestolen
Emmeth har akkurat fått pupp og sitter og koser seg i vippestolen m lekene sine
Jeg skal kose m meg m sjokolade, litt rød brus og BV ikveld. Nesten ikke fått vært her idag. Vært ute m ungan og lekt. Så har Mathea vært i barnebursdag og jeg har da lekt m Neline
![]()
Litt moro å se hvordan folk har endret seg fra 1983 til i dagGår på NRK
Og Trond Viggo er jo en morsom fyr!
Blir nok ikke så lenge han ligger pent på sofaenMå nok underholde ham igjen straks, tenker jeg
![]()
Har så lyst på pitabrød jeg ogsåkaffe og kokosboller hørtes og utrolig fristende ut
![]()
NamStekt ris har jeg aldri smak, bare steker man kokt ris?
Ja det var veldig godtHar hørt at kokosboller er lurest å velge hvis man skal skeie ut, siden det er mest luft
![]()
Ja, rett og slett. Så har man i det man har lyst pålager en annen variant også m reker, røregg, hvitløk, løk og ris også. Litt thaismak. Serveres m soyasaus og søt/sur chilisaus
enkelt og veldig godt. Kan ha i erter, brokkoli, mais, sukkererter, purre, ja egl alt man ønsker seg i. Bare fantasien som setter grenser
![]()