Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva skal vi spise idag da?
Nachos igår.. så blir det hamburger med pommes, kyllingfilet, pizza eller foccacia med scampi? Mest lyst på det siste, men mangler litt tilbehør..
Her har vi spist hjemmelaget pizza tidligere i dag, jeg og barna. Sambo jobber og skal på jobbfest i kveld. Etterpå lagde jeg hjemmelagde kjøttkaker som vi skal ha i morgen. Nå er det lørdagskos med chips og godis =)
Eg er heeeilt aleine i huset fram til i morgon kveld, så eg begynte tidleg i dag.. Heimelaga pizza til middag, hadde ein deigklump (som var til overs etter pizzaen i går) i kjøleskapet så det var kjapt gjort, og så har eg allerede ete litt Sørlandschips og Kick sitron. Kjenner eg muligens er litt kvalm no. Og lurar på kva eg skal gjere resten av kvelden.
Såg nokon nevnte bakt potet, kanskje eg skal lage meg det litt seinare. Høyrdes veldig godt ut.
Vi har hjemmelaga pizza HVER eneste lørdag vi :P
Er litt kjedelig sånn sett her i huset, men blir aldri lei... er jo sååå godt <3
Åsså er det kun på lørdager vi spiser pizza.
Når småen blir eldre og spiser sammen med oss kommer vi nok til å variere litt med diverse godt på lørdager da :)