Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: littleMeg
Her er det invitert venner til grilling og kos i kveld [:D]
Vi klarer ikke å vente mer og i dag skal den STORE hemmeligheten fortelles videre og deles med våre venner[:D]
ORIGINAL: Malla_85
Jeg sitter å skriver på en eksamensoppgave, så her skal mannen min lage en god middag (som jeg håper jeg får i meg) og muligens kose oss med snop[:'(][8D] og brus, og kanskje en film [:)] Bare slappe av og ha det bra sammen[;)]
ORIGINAL: werana
Jeg sitter å skriver på en eksamensoppgave, så her skal mannen min lage en god middag (som jeg håper jeg får i meg) og muligens kose oss med snop[:'(][8D] og brus, og kanskje en film [:)] Bare slappe av og ha det bra sammen[;)]
heldig du som har mannen som lager mat, her i huset er det igrunn kun jeg som står for matlagingen... er heldig viss jeg får han med meg innimellom, og da får han skryt [;)]
Lykke til med eksamensoppgaven!!
ORIGINAL: gravid42
I kveld blir det kyllingvinger med deilig salat med tilbehør. Min mann lager middag hver eneste dag :-). For jeg blir fort uvel av å stå så lenge. Da må jeg sitte. Så jeg er vist ganske heldig [:D]
ORIGINAL: Mirell
Da ble det stekt kyllingfilet med råstekte poteter hos oss...
Også har jeg laget hjemmelaget blåbærpai til kveldskos...
Sender du et lite stykke blåbærpai til Stavanger?[:D]
pakker den ned og hiver den i posten så fort jeg har tatt den ut av stekovnen! [:D]

pakker den ned og hiver den i posten så fort jeg har tatt den ut av stekovnen! [:D]
hihi... NAAAAAM