Lørdagskos!

werana

Elsker forumet
Hva skal november-jentene gjøre på denne fine lørdagen? Jeg har vert på bursdagsgaveshopping + matvarer, skal lage hjemmelaget lasagne idag, og tenkte å prøve meg på focaccia...[:)]

Ha en fortryllende helg alle sammen! [:)]

Gubben står å lager lørdags burgere akkurat nå faktisk,hehe.
Så han hadde kjøpt noe snop å greier,meneh...Blir nok vann,og salt chips på meg i kveld,hehe[:D]

Her er det invitert venner til grilling og kos i kveld [:D]

Vi klarer ikke å vente mer og i dag skal den STORE hemmeligheten fortelles videre og deles med våre venner[:D] 

Her blir det taco i kveld når lilleutt har lagt seg. Mmmmm, det skal bli godt!! [:)] Blir vel sofakos, kanskje en film og i seng etterpå. Rolig, men koselig! [:)]

Jeg sitter å skriver på en eksamensoppgave, så her skal mannen min lage en god middag (som jeg håper jeg får i meg) og muligens kose oss med snop[:'(][8D] og brus, og kanskje en film [:)] Bare slappe av og ha det bra sammen[;)]

ORIGINAL: littleMeg

Her er det invitert venner til grilling og kos i kveld [:D]

Vi klarer ikke å vente mer og i dag skal den STORE hemmeligheten fortelles videre og deles med våre venner[:D] 

så koselig at vennene skal få vite det!! Jeg tenkte å fortelle to venninner det på mandag når vi skal treffes, for den ene av de ser jeg nok ikke igjen før til sommeren/høsten, og kjekkere å fortelle det når vi er sammen enn på en melding!
Håper dere har bedre vær enn oss, her regner det.. God grillings [;)]

ORIGINAL: Malla_85

Jeg sitter å skriver på en eksamensoppgave, så her skal mannen min lage en god middag (som jeg håper jeg får i meg) og muligens kose oss med snop[:'(][8D] og brus, og kanskje en film [:)] Bare slappe av og ha det bra sammen[;)]

heldig du som har mannen som lager mat, her i huset er det igrunn kun jeg som står for matlagingen... er heldig viss jeg får han med meg innimellom, og da får han skryt [;)]
Lykke til med eksamensoppgaven!!

jeg er på besøk hos BabyINovember10kom igår og skal være til i morgen. første gang jeg er borte fra Linus. Har med sttorebror på 9 år.
Nå skal vi ta oss en tur på kafe og spise litt chips[:)]
til kvelden skal vi spise hjemmelaga vårruller og eplekake med is[:D]

ORIGINAL: werana

heldig du som har mannen som lager mat, her i huset er det igrunn kun jeg som står for matlagingen... er heldig viss jeg får han med meg innimellom, og da får han skryt [;)]
Lykke til med eksamensoppgaven!!

Er som regel jeg som står for matlagingen her også, men når jeg er så dårlig så orker jeg ikke lage noe middag - dermed har nok han innsett at dersom han vil ha middag så må han lage den selv[8D] Tusen takk for lykkeønskninger! Det går fremover nå[;)]

I dag er jeg så pass god i formen at jeg skal lage middag og ha middags besøk [:)] blir koselig....
Vi skal ha biff med godt tilbehør... har ikke hatt så mye middag i de siste 2 ukene siden jeg ikke har vert i form, men mannen har nå iallefall prøvd og lage noe mat og det setter jeg veldig pris på[:D]  men skal bli godt med biff i dag [:)]

vi har spist lasagne og salat:)
men er så trist at jeg egentli ikke har lyst på.. for det er jo så godt!![8D]
ikveld blir det vel bare å sitte i sofan og se tv hehe:)

I kveld blir det kyllingvinger med deilig salat med tilbehør. Min mann lager middag hver eneste dag :-). For jeg blir fort uvel av å stå så lenge. Da må jeg sitte. Så jeg er vist ganske heldig [:D]

ORIGINAL: gravid42

I kveld blir det kyllingvinger med deilig salat med tilbehør. Min mann lager middag hver eneste dag :-). For jeg blir fort uvel av å stå så lenge. Da må jeg sitte. Så jeg er vist ganske heldig [:D]

kyllingvinger er lenge siden vi har spist, takk for tips [;)]
Liker godt å lage mat jeg da, og det er nok derfor sambo ikke ivrer etter å stå på kjøkkenet, i redsel for at det ikke blir "bra" nok... hehe!
Nå er focaccia deigen laget, og den hjemmelagde lasagne er klar til å puttes i ovnen når som helst, jippi!!

Har bare slappa av.

Nå blir det mer avslapping sammen med kjæresten, tv, kinamat og kos [:)]

Da ble det stekt kyllingfilet med råstekte poteter hos oss...

Også har jeg laget hjemmelaget blåbærpai til kveldskos...

ORIGINAL: Mirell

Sender du et lite stykke blåbærpai til Stavanger?[:D]

pakker den ned og hiver den i posten så fort jeg har tatt den ut av stekovnen! [:D]

pakker den ned og hiver den i posten så fort jeg har tatt den ut av stekovnen! [:D]

hihi... NAAAAAM

hihi... NAAAAAM

thihi[;)]

Back
Topp