lørdagsjabb

squat

Forumet er livet
God lørdagsmorgen alle sammen, tenk jeg er først idag hihi. vel ønsker alle en kjempefin lørdag, hr er det knallvær, så vi skal på harley treff med barna idag. blir koselig

Goooooooooooooooood mornings [:D]
Såååå deilig sooool og sommer i dag også. Tulla får endelig brukt sommerklærne hi hi [:D].
I morgen får jeg besøk av en venninne som har fått tvilliger og endel andre venninner så må få ryddet litt her. Rakk ikke baby party før de kom så vi tar det nå [:)] Gleder meg masssse til å se de

Ha det gøy på treff squat
Kose deg på jobb tussi

Klemmer fra oss

Inatt var det noen runder med do gåing og halbrannslukking og vann til halsen. tørker så utrolig i halsen om dagene. ingenting som tar tørsten uten at det fremprovoserer halsbrann [:(]

Sondre våknet i 6 tia. vi stod opp 6.30. Han fikk gjort en real bleie og etterpå var han så trett at vi gikk å la oss igjen 7.15. Da sovnet han mellom oss helt til vi ble vekket av en tlf kl.9 [:D] 
Min kjære måtte opp i tomta å brette over presening for vi fikk tlf om at den hadde blåst av i natt. På vei hjem igjen kjøpte han med seg ferskt brød, som vi koste oss med. Egg og full pakke[:)]
Nå er han dratt opp i tomta igjen. Han og svigerfar skal fjerne forskaling fra trappevangen. Jeg og sondre fikk dusjet og badet oss. Da fant han selv smokken og ville legge seg igjen! Han er vist helt utslitt etter en hel uke i barnehagen [:)] Når han våkner skal vi i sentrum og få tak i div. før vi skal i bursdag til en kammerat i 17 tia.
Ikveld blir det rolig sløvings på sofaen ( før jeg sikkert sovner i 22 tiden).

Ha en fin dag alle sammen...

Hei[:D] Plasker her i dag, men det er ok så lenge eg kjenner meg litt bedre. Vart heilt nedpsyka i går hos kiropraktor, kruldra mi var tydeligvis eit katastorfeområde[:(] Skal på røntken mandag. Skuldra har jo ikkje vert 100% sidan eg var 20, så eg venter berre å bli slik eg var, men han meinte eg ikkje skulle vere tilfreds med det. Får håpe han klarer å fikse det meste i alle fall. Hjelper lite å bli heilt deppa. Det er vel hormonane som speler meg eit puss og, griner for ingenting[&:][:)] Huff, det blir vist berre klaging kvar gong eg er her, skal prøve å slutte med det. Klarer i det minste å taste nokre bokstaver med høgre og no[:D]
Nikoline sover middag. Litt suttrete for tida, trur ho blir bedre når ho lærer å gå, men det tar nok litt tid enno[:)] 
Ha ein fin lørdag alle[:)]

hei, nydelig vær her idag også[:D]
ikveld skal jeg ut å spise og på stand up show etterpå med 10 venninner
gleder meg. morten skal på båttur med jobben, så han møter jeg etterpå.
vært ute i sola i hele dag vi, kost oss på lekeplassen.

ha en kjempefin lørdag[;)]

ORIGINAL: Mette_Moj

GOOOOOOOOOOD MORNIGN!!! eller god dag...

i dag har jeg bursdag! å vært på ul(noe som sikkert alle har fått med seg alt) å sett at spiren min er i livet[:D][:D][:D]

beste gaven jeg kunne fått!

nå ble jeg akutt kvalm, så nå skal jeg legge meg litt... har fri for første gang på en lørdag i hele sommer[:D]

ha en FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN dag alle sammen!!![:D][:D][:D]

*ja, jeg holder på å eksplodere av lykke*

så bra at alt er bra[:D]
og grattis med dagen

ORIGINAL: solsikke76=0)

Goooooooooooooooood mornings [:D]
Såååå deilig sooool og sommer i dag også. Tulla får endelig brukt sommerklærne hi hi [:D].
I morgen får jeg besøk av en venninne som har fått tvilliger og endel andre venninner så må få ryddet litt her. Rakk ikke baby party før de kom så vi tar det nå [:)] Gleder meg masssse til å se de

Ha det gøy på treff squat
Kose deg på jobb tussi

Klemmer fra oss

kos deg masse med besøk imorgen. synd jeg ikke får vært med!!

Back
Topp