Lørdagsfjas

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Ja da var det lørdag gitt[:)][:)] Mini våkner om natten opptil flere ganger og vil i tillegg opp kl 0600[&:][&o] Begynner å bli litt lei av å høre om en som vil leke kl 0300[&o][&o] jeje... går seg vel til til slutt[:)]

Utenom det skal vi muligens på kino i dag[:)] jeg, mini min fantastiske date og hans 2 jenter... storfamilie!!![8D] Tenk å treffe en mann jenter som sier han vet hva han vil... bli min[;)][:D] og skulle vi noensinne få et barn til må jeg gifte meg med ham!!!![8D][;)] hehehe.... nyter dagene ja, så får tiden vise hva det blir til.... venter hvertfall å si noe til barna før vi har kjent mer på det.... [:)]

Hihihi.... det er Knerten vi og skal se i dag!!![:)][:)] Gleder meg!!!!!!!!![:D][:D]

Så herlig Delia!!!! Høres ut som om du har det som plommen i egget om dagen, Lykke til!!

Rolig sånn på sparket helg her, men startet den med en altfor tidlig morgen, pizza fra i går og tv-kos[:)]

Kvart på seks ville sjefen stå opp, men mamma tok over sjefsrollen og nektet. Ble liggende i hver vår seng til ti over sju da var det slutt og vi sto opp. Nå spiser vi ostesmørbrød til frokost og ser barnetv. Hele familien skal snart på treningsenteret. Også maser ei venninne om at vi skal komme og møte de på Hoppeloppeland - så kanskje vi gjør så[:)]

Ellers skal vi jo skifte dekk (gubben skal), og Ikea tur. Og i kveld er det fæst!!!

Vennepar på middag først. Tenkte servere kyllingform av noe slag jeg. Også blir det tur på byen etterpå. WEEEE!!!

Delia: Så hyggelig!! Kos dere. Og dere også Skrållan[:)]

N sin morfar har her ringt og lovet å ta med N på Knerten så da stoler vi på det[:)]

Knerten hørtes kjekt ut! Kanskje vi og skal det en gang[:)] Dere må fortelle hvordan det gikk med treåringene våre på kino[:)]

I morges fikk Hannah servert porsjonskake med lys på senga. Gjett om hun ble glad. [:D]
Herregud vi var oppe til 01.30 i natt å prøvde å få satt sammen prinsesse slott kaka. Det var ikke så lett siden jeg brukte sjokoladekake som ikke i utgangspunktet var laget for å forme. Resultatet ble at den er ikke stiv nok og smuldrer fælt når man prøvde å skjære den og ta på glasur langs sidene.
Men vi kom frem til at det er da ikke så fisefine gjester, 3 åringer bryr seg vel aller mest om at den er full av godteri og smaker godt. [;)]

ORIGINAL: McMor

Knerten hørtes kjekt ut! Kanskje vi og skal det en gang[:)] Dere må fortelle hvordan det gikk med treåringene våre på kino[:)]

Vi så Byggmester Bob i sommer på kino, men den filmen var visst kjedelig.

Kos deg, Delia!! Hørtes herlig ut![:D]

wow delia, så morro, kjempespennende!
og knerten er sikkert morro!

er trøtt i dag, men tennene kommer da ut etterhvert.
nå sover minste og største ser ole brum.

Så herlig for deg Delia, kose dere masse da!! [:)][:)]

Kose dere på kino alle sammen, spennende og lese om kino debutene til 3 åringene våre! [:D]

Kose deg på fest Looney! [:D]

McBaby: kake er nok bare kake ennå for de søte små, delikat er den nok uansett utseende.. [:)][:)]

Her er det strålende sol, lillegull er ute i skogen med lunsjboksen og utforsker sammen med farfar! [:)]
Ellers er det full rulle, kakebaking osv. Det blir stående buffè fra kl.16 og utover med pølser, pizza, kaker og boller.. Prinsesse servise er et must og masse ballonger! [:D] Må skryte av svigermor som ordner det meste! Puh.. Heldige meg! [:)][;)]
Snart skal vi 3 ut på tur rundt Mosvannet og henge opp ALLE tuttene!!! Hjelpes! Lurer på hvordan det skal gå jeg! [&:][:D]

Ha en flott dag alle sammen!! [:)]

Da er middagen i ovnen og jeg har åpnet en øl. Snart skal gubben hente våre venner. Senere blir det videre på vors hos ei venninne (tror jeg) før Buddha bar!!

Ellers har jeg trent, etter mye styr for sjefen nektet plutselig være i barnepassen. Men det ordnet seg. Vi har og vært på Ikea og kjøt fesh hylle til rommet hans og skrudd sammen den. Det ble supert!!

Ha en super lørdag!!!

Kinoen her ble utsatt til i morgen da småjentene skulle i bursdagsbesøk, men har nå kost oss med mye lek og morro selv om!!![:D][:D] Mr kjørte til og med ens ærend for å kjøpe bursdagspresang til mini for meg!! Ikke lett å snike med seg et svært kaptein sabeltann skip når mini er med!![8D] Men uheldigvis var de utsolgt, men mente de skulle få inn igjen på mandag![:)]

Men jeg gleder meg enormt til kino i morgen![:)] Vi har vært på kino før, og så lenge vi spiser litt popkorn så holder han ut hele filmen![;)] 

Og kos dere alle jenter i kveld, og ta en øl for meg og Looney!![8D][:D]

Jaja. Sliten etter en hektisk men vellykket dag med barneselskap. [:D] Hannah var ekstatisk!

Nå ligger hun å jamrer seg litt og får ikke/vil ikke sove. Det er første legging uten smokk! [;)][&:] Men dette har jeg regnet med, kan ikke forvente en helt smertefri smokkeslutt.

ORIGINAL: papayamammaen

Kos deg, Delia!! Hørtes herlig ut![:D]

Back
Topp