Lilla-87
Forumet er livet
Trollemor og trollefar og lille ollebolle.hun er så rund og god lille bolla di![]()
Ja, så gode, runde kinn og mange valker. Gruer meg til de forsvinner. .
Hermine er så lita og nett syns jeg. Lille søte musa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trollemor og trollefar og lille ollebolle.hun er så rund og god lille bolla di![]()
Takk det samme!Nydelig snuppe![]()
Ja, klart det" Sovet i 3 timer og fikk beskjed om at han straks skulle få puppHehe.. Såå blid da!![]()
Så utrolig blidDet var jammen bra han egentlig at kledd for bæring og hadde Vinddress! Selvom han var godt nedpakket kom det endel vind i vognen!
Snakk om storm til å bo på innlandet
Han sov på hele turen og var utrolig fornøyd da han våknet
Ullbody fra Nøstebarn og arvet sparkebukse
Vis vedlegget 6219
Herlig, takkHerrlighet for noen nydelige bebiser dere har, jenter!De er til å spise opp alle sammen!
Luen er kjøpt her![]()
Mye fint til en billig penge, men husk at moms kommer i tillegg![]()
Er ikke mye valker og boller her i gården, et par på lårene bareTrollemor og trollefar og lille ollebolle.
Ja, så gode, runde kinn og mange valker. Gruer meg til de forsvinner. .
Hermine er så lita og nett syns jeg. Lille søte musa.![]()
Er ikke mye valker og boller her i gården, et par på lårene bareHun har bollekinn da
![]()
![]()
Ikke noe matvrak denna babyen nei![]()
![]()

Tror denne jenta her tar igjen for alle som ikke er matvrak. Haha..Er ikke mye valker og boller her i gården, et par på lårene bareHun har bollekinn da
![]()
![]()
![]()
Ikke noe matvrak denna babyen nei![]()
![]()
hehe, samme her! Men tror ikke det er ment hverken negativt eller positivt daJeg får jo høre at min baby er så lang og slank![]()
lille søtnosenIvrig emilie ligger og øver seg på å krabbe.. eller altså hu letter på rumpa men da deiser overkroppen nedivrig er hun uansett..
![]()
lille søtnosenHermine holder på på samme viset! Enten er overkroppen i været og stumpen ned, eller motsatt! Er spent på hvor lang tid det tar før hun skjønner greia
![]()
jeg legger lekene i en sirkel rundt henne, for hun kaver seg rundt i ringJa si det.. veldig morsom der a ligger! Også har a begynt å rotere så plutseli er alle lekene hennes bak henne! Da kan du tro det blir krise her![]()
åååå, nydelige lille baby blåMin sovende lørdagsbaby!
Så skjønn. .Min sovende lørdagsbaby!