Lørdagsbebisene:-)

så søte babyer dere har :)

Det var jammen bra han egentlig at kledd for bæring og hadde Vinddress! Selvom han var godt nedpakket kom det endel vind i vognen!
Snakk om storm til å bo på innlandet :-p
Han sov på hele turen og var utrolig fornøyd da han våknet

Ullbody fra Nøstebarn og arvet sparkebukse
ImageUploadedByBV Forum1362233167.412579.jpg

Herrlighet for noen nydelige bebiser dere har, jenter! :D:D De er til å spise opp alle sammen! :D

Luen er kjøpt her :)
Mye fint til en billig penge, men husk at moms kommer i tillegg ;)

Det var jammen bra han egentlig at kledd for bæring og hadde Vinddress! Selvom han var godt nedpakket kom det endel vind i vognen!
Snakk om storm til å bo på innlandet :-p
Han sov på hele turen og var utrolig fornøyd da han våknet

Ullbody fra Nøstebarn og arvet sparkebukse
Vis vedlegget 6219
Så utrolig blid:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Herrlighet for noen nydelige bebiser dere har, jenter! :D:D De er til å spise opp alle sammen! :D

Luen er kjøpt her :)
Mye fint til en billig penge, men husk at moms kommer i tillegg ;)
Herlig, takk:p:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Trollemor og trollefar og lille ollebolle. ;)
Ja, så gode, runde kinn og mange valker. Gruer meg til de forsvinner. .:p
Hermine er så lita og nett syns jeg. Lille søte musa. :)
Er ikke mye valker og boller her i gården, et par på lårene bare :p Hun har bollekinn da :P ;) :rolleyes:
Ikke noe matvrak denna babyen nei ;) :P

Er ikke mye valker og boller her i gården, et par på lårene bare :p Hun har bollekinn da :p ;) :rolleyes:
Ikke noe matvrak denna babyen nei ;) :p

Jeg får jo høre at min baby er så lang og slank :angryfire

Ivrig emilie ligger og øver seg på å krabbe.. eller altså hu letter på rumpa men da deiser overkroppen ned :p ivrig er hun uansett.. :rolleyes:

Vedlegg

• 1362238718578.jpg
    1362238718578.jpg
    67 KB · Visninger: 9
Ivrig emilie ligger og øver seg på å krabbe.. eller altså hu letter på rumpa men da deiser overkroppen ned :p ivrig er hun uansett.. :rolleyes:
lille søtnosen :rolleyes: Hermine holder på på samme viset! Enten er overkroppen i været og stumpen ned, eller motsatt! Er spent på hvor lang tid det tar før hun skjønner greia ;)

lille søtnosen :rolleyes: Hermine holder på på samme viset! Enten er overkroppen i været og stumpen ned, eller motsatt! Er spent på hvor lang tid det tar før hun skjønner greia ;)

Ja si det.. veldig morsom der a ligger! Også har a begynt å rotere så plutseli er alle lekene hennes bak henne! Da kan du tro det blir krise her :p

Ja si det.. veldig morsom der a ligger! Også har a begynt å rotere så plutseli er alle lekene hennes bak henne! Da kan du tro det blir krise her :p
jeg legger lekene i en sirkel rundt henne, for hun kaver seg rundt i ring ;)

Back
Topp