Lørdags skravle 16. Mars.

Atannia

Gift med forumet
Da har man stått opp. Hadde en som sov til 6 i dag. Fikk mat og sov til 8. Så nå er det lørdags kos med unga. :)

Her sto gubben opp 6.30,mens jeg sov til 08.00.Nå er det frokost også skal vi bort til Svigers å planlegge og tegne kjøkkene dems.Så skal jeg og gubben til et vennepar på middag i kveld.Svigers kommer hit å skal være b.vakt på jentene

Her sto gubben opp 6.30,mens jeg sov til 08.00.Nå er det frokost også skal vi bort til Svigers å planlegge og tegne kjøkkene dems.Så skal jeg og gubben til et vennepar på middag i kveld.Svigers kommer hit å skal være b.vakt på jentene

Godt med litt barnefri og voksentid med nannen. :D

I dag blir det hjemmedag. Skal fikse litt i huset. Mannen er på trenerkurs i hele dag og morgen så vi blir hjemme alene til kvelden kommer. Hvis temperaturen ikke går over 10- blir det en trilletur på formiddagen. :D

Sitter og strikker til den lille nevøen min. alt de har er for stort, så her går det i prematur strikk. Blir og strikke ekstra så jeg kan lage til amanda prosjektet. Men nå er det grøt tid hører jeg. En som begynner og bli hissing.

Jeg har skiftet 3 bæsjebleier mens stsøster bada, kledd på oss, spist frokost, lufta hunden, vasket tiss og plukket dritt etter hunden som valgte å gjøre fra seg etter luftinga også.. Og nå har e lagt seg til å sove litt mens m og jeg slapper av med prinsessen og frosken:)

Jeg har skiftet 3 bæsjebleier mens stsøster bada, kledd på oss, spist frokost, lufta hunden, vasket tiss og plukket dritt etter hunden som valgte å gjøre fra seg etter luftinga også.. Og nå har e lagt seg til å sove litt mens m og jeg slapper av med prinsessen og frosken:)

Er de dårlige i magen? Både hunden og baby. ;)

Her er det også soving nå. Så holder på å lage meg en kopp kaffe og koser meg på pcen og slapper av. :D

God morgen :) drikker kaffe, kose med jo og ser jake og sjørøverne i eventyrland :) vi har brukt lang tid på frukosten i dag, med litt til og frå springing frå bordetviktig å leike litt i mellom skivene :p

Er de dårlige i magen? Både hunden og baby. ;)

Her er det også soving nå. Så holder på å lage meg en kopp kaffe og koser meg på pcen og slapper av. :D
E går på antibiotika så det er nok hennes unnskyldning.. Hunden.. Tja... Han har begynt med det igjen og jeg hater det!!!

God morgen :) drikker kaffe, kose med jo og ser jake og sjørøverne i eventyrland :) vi har brukt lang tid på frukosten i dag, med litt til og frå springing frå bordetviktig å leike litt i mellom skivene :p

Viktig å ta seg tida når det er lørdag og kosedag. :D

God morgen jenter. Her er det rydding, vasking og klesvask på menyen. Så skal vi avgårde å hente storesøster som har sovet hos pappan min i natt. Skal bli deilig å få hu hjem :D. Håper alle får en super dag!!!!! ;)

Stille og rolig dag, litt hodepine men satser på at det går over med litt kaffe :p

Vi skal bort å se i leiligheten til eksen idag og utover det ingen andre planer enn å fortsette å få huset i stand.

her står pizza deigen på heving begge unga sover og jeg må få begynt og strikke på arma til den genseren.. lua blei ferdig i går kveld hehe.. ellers så orker jeg ikke og gjøre stort i dag så tar meg en avslapings dag

Store str. ?

Akkurat komt heim frå dolly dimpels :) joakim er svett og rød etter å ha tatt fullstendig av i leikerommet :p og far og mor er gode og mette :) er jo ikkje noke pes å ta unger med ut for å ete sålenge dei har leikerom :P

Flott.... Ni har fått forliten lur i dag... :/ kjempetrøtt no, men legger eg han no har vi det gående i heile kveld.... *sukk* han våkna når eg flytta han frå bilen ista, og hadde sove akkurat nok til ikkje klare å sovne igjen... :p bah....!!:P

Back
Topp