Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sto gubben opp 6.30,mens jeg sov til 08.00.Nå er det frokost også skal vi bort til Svigers å planlegge og tegne kjøkkene dems.Så skal jeg og gubben til et vennepar på middag i kveld.Svigers kommer hit å skal være b.vakt på jentene
Jeg har skiftet 3 bæsjebleier mens stsøster bada, kledd på oss, spist frokost, lufta hunden, vasket tiss og plukket dritt etter hunden som valgte å gjøre fra seg etter luftinga også.. Og nå har e lagt seg til å sove litt mens m og jeg slapper av med prinsessen og frosken![]()
E går på antibiotika så det er nok hennes unnskyldning.. Hunden.. Tja... Han har begynt med det igjen og jeg hater det!!!Er de dårlige i magen? Både hunden og baby.
Her er det også soving nå. Så holder på å lage meg en kopp kaffe og koser meg på pcen og slapper av.![]()
E går på antibiotika så det er nok hennes unnskyldning.. Hunden.. Tja... Han har begynt med det igjen og jeg hater det!!!
God morgendrikker kaffe, kose med jo og ser jake og sjørøverne i eventyrland
vi har brukt lang tid på frukosten i dag, med litt til og frå springing frå bordetviktig å leike litt i mellom skivene
![]()
Heilt santViktig å ta seg tida når det er lørdag og kosedag.![]()