lørdags planer og middag?

Blir en rolig kveld med film.. Akkurat spist en god lørdagsmiddag, så no skal maten synke og så skal eg kose meg med chips(ventet hele uken på å spise chips), hehe!

jeg kom meg ikke noe sted i dag, men har stekt vafler og sett film med vesla..har et skikkelig trassetroll her hjemme i dag[&:]

til middag har vi spist ovnstekte potetbåter, stekte Jack Daniels kyllinglår, aioli, gulrøtter og stangselleri med gresk dressing.

Vi sto opp tidlig, 07:00, solstråla kom inn til meg og mente det var på tide vi sto opp... Så vi spiste frokost og koste oss med barne-TV. Etterpå fikkjeg besøk av ei venninne som har flytta til en annen by, så det var veldig kosli! Da hun hadde dratt gikk vi ut i snøen og endte opp med å gå å spise pizza med noen naboer, herlig å slippe å lage middag når man er alene hjemme [:D] ellers har jeg fått rydda en del mellom slagene, vaskerommet og garderoben er frdig oppussa så vi kan få huset i orden igjen! Herlig! Nå har vi spist lørdagsgodis, og kveldsmaten inntas akkurat nå [:)] Når jeg nå oppsummerer ser jeg at vi har da fått litt ut av dagen og...[:)]

Fortsatt god lørdag alle mai-mammaer!

PS! Må vel ta med at jeg har måka snø, helt sjøl!!!

Back
Topp