lørdags planer og middag?

Heidi10+12

Gift med forumet
God lørdag alle sammen [:)]

her har svigermor kommet og begynt å male lister,
dører og et skap vi skal ha babyklær i.[:)]
samboer`n har reist med svigerfar får å kjøpe vinduer som vi må bytte ut.. så her skjer det litt av hvert i dag..[;)]

så blir det rådyr-indrefilet med fløtegratinertepoteter, soppstuing og rødvinssaus til middag :) *må smiske litt med svigerforeldra da[8D]*

sola skinner, det drypper fra taket og snøen smelter!!
er sååå glad i dag[:D]

Hørtes ut som du har en koselig lørdag i vente :) Må si at jeg er litt sjalu på den middagen dere skal ha, for det hørtes nyyydelig ut :)

Her blir det en rolig lørdag med ski på tv og kos med min kjære :) Middagen har vi ikke tenkt på enda, men det blir nok noe godt ;p

Vi skal snart en tur til byen med et vennepar og datteren deres, skal spise lunsj og bare kose oss.

Til middag skal jeg lage marinert kalkunbryst, satser på at det blir bra!! I kveld er det mulig jeg og mannen tar en tur på fest til noen venner, men får se an formen litt, vi er begge litt groggy om dagen. Hvis ikke blir det vel bare rolig hjemmekveld med film og snacks[:)]

ORIGINAL: lillebebis

Hørtes ut som du har en koselig lørdag i vente :) Må si at jeg er litt sjalu på den middagen dere skal ha, for det hørtes nyyydelig ut :)
Her blir det en rolig lørdag med ski på tv og kos med min kjære :) Middagen har vi ikke tenkt på enda, men det blir nok noe godt ;p

du får komme en tur da.. er mer enn nok mat!![;)]

Pizza å venne besøk her i dag [:D]

ORIGINAL: Heidi10

Du skulle bodd nærmere, så hadde jeg tatt deg på ordet ;)

God lørdag til alle mai-damene [:D]

Ikke så store planer her. Må en tur i butikken og handle inn litt til helgen.

Ellers fant jeg et curlingspill på nett som kjæresten har sittet og spilt de siste par timene, spørs når han greier å løsrive seg fra det

http://www.playcurling.com/

Skal på bryllupsmesse på dagen og pusse opp stellekommode i kveld! Jeg vil ha subway til middag, hehe!!

det kunne gjort [;)] hadde vært koselig det da..
synd vi ikke bor nærmere hverandre da..

det kunne gjort [;)] hadde vært koselig det da..
synd vi ikke bor nærmere hverandre da..

Jepp, synd Norge er sååå langt! Føler meg egentlig veldig alene her i Bodø, er så langt å reise til nærmeste store by. Når man bor sør i Norge er det så mange steder å reise til som ikke tar alt for lang tid.

Får vel bare flytte sørover ;p

Her blir det pølser og potetmos tror jeg... Min kjære er på messe på hamar i dag. så jeg har huset for meg selv i hele dag[:)]
Eneste planenen mine i dag er å sy et par tråder i broderiet mitt og se på fuglene jeg forer, for i dag kom dompappen[:D]

Jeg kjeder meg ihjæl! [8D]
Har lyst til å finne på noe! UT å finne på noe.. Men ingen svarer meg! [:(][8D]
Samboeren har dratt på jobb og er ikke hjemme før elleve i kveld. Så middag blir det jeg finner i frysern! [:)]

God lørdag alle mai-jenter[:D]

I kveld skal vi ut og spise middag med venner og bekjente, en vennine har bursdag[:)] 
Ellers har jeg trenet på elipsemaskinen og ryddet litt i huset! Nå skal jeg ut å handle inn til helgen, mens mannen min spiller ps3 med en kompis[;)] 

I kveld blir det kylling salat og den siste Stieg Larsson filmen med svigers[:D][:D]

Her blir det en rolig kveld med mannen min. Ikke helt planlagt hva vi skal - kanskje se en film?

Maten for kvelden blir taco.

blir kylling med ris,salat og kyllingsaus...skal straks til med å male siste strøk med maling på veggene på gjesterommet..i mårra er det listene som skal til pers..i kveld blir det vel soffaen og film og godis :)

Vi har vært ute å akt med lillemann. Samboern skal på fest idag. Så jeg og lillemann skal kose oss hjemme alene[:D]
Det ser allerede ut som han kommer til å ta kvelden snart, så jeg tenkte jeg skulle være flink å vaske badet og klær etterpå. Skikkelig lørdagskveld[8D]

Vi skal spise ute med svigers i dag for mannen har bursdag. Så da blir det nok noe godt...

[:D] her har kjæresten virkelig blitt heeelt hekta på det curling-spillet.
Lol nå løper han fram og tilbake på kjøkkenet fordi han skal ha noe men må jo spille når det er hans tur.

Har fått handlet og holder på å lage pizza.

I dag sto jeg på soverommet og sipet. Har vasket bebisklærene og sengetøyet ligger klar til neste maskin. Sto og hang opp klærene og så bort på sengen og vil helst ta på sengtøyet nååååå.
Buuuhuuuu, skal snart ligge en bebis der.....
Gravidehormoner [8|]

Taco her i kveld ...og siste stig larson filmen[:D]
blir en koselig kveld!!!!!![:)]

Back
Topp