Lørdags morgen

Mine3nydelige

Elsker forumet
Hva er planen dere i dag da jenter[:D][:D][:D]
Nå skal jeg og små trollene på butikken og kjøpe ferske rundstykker til frokost...(siden moren har dilla)
Så håper jeg minien skal sove litt for da skal jeg slappe av[:)]
Og så håper vi været holder seg så vi kan være en stund ute i dag

er stuuuup trøtt i dag så vi skal ta det rolig inne fram til småen skal sove og da skal jeg og sove[8D] etter det tar vi oss kansje en tur til olla og ollis vis de er hjemme. vi får se[:)]

ORIGINAL: Kidada

Heeeele uka (tirs-fred) så har vi våkna 06.30...

Idag som pappa skulle stå opp.. nei da har vi faktisk ikke våkna ennå!!![:'(] Tror de har en hemmelig pakt!

Jeg har stått opp og driver og gjør klart til selskapet idag[:D]

Hehehe, ja er det ikke typpisk.[;)] Lykke til med selskapet i dag.

Selv skal jeg straks å trene også skal jeg utnytte ernergien jeg har til å vaske gulv og klær. Og etterpå blir det vel bare soffasitting[8D]

skal spise frokost med min kjære no, og så møte mammaen min i byen, og så dra til munkholmen å snakke med pappa..(han jobber der..) så kanskje prøve oss på en romantisk kveld siden den i går ble desverre aputert..

Markus våknet halv 8, sto opp å spiste frokost [:)]

Mellom 9 å 10 en gang så la vi oss for å sove en lite dupp [;)]
Er såå trøtt å klar for tiden, kan være for at jeg har jobbet en del i det siste!
Har frihelg nå, men skal jobbe hele uken som kommer..

Nå skal vi spise litt lunch, så blir det vel å årne oss å ut en tur tenker jeg [:)]
Har ingen spesielle planer..

Jeg skal jobbe til 18.00, så skal jeg på hytta til svogeren min og spise god mat og slappe av [:)]
imorgen har jeg og min kjære 1 års bryllupsdag.. har ikke lagt noen planer ennå, men vi skal ihvertfall koose oss [;)]

God helg dere!

Back
Topp