baby i magen2
Gift med forumet
hva skal april jentene gjøre på i kveld da??
her blir det kos på hytta me skal vi danse..
her blir det kos på hytta me skal vi danse..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lm81
Her blir det meg og søss,skal lage biff,fløtegratinerte poteter og smørdampet mais[:D]
og en masse gåtter:))
ORIGINAL: baby i magen2
ORIGINAL: Lm81
Her blir det meg og søss,skal lage biff,fløtegratinerte poteter og smørdampet mais[:D]
og en masse gåtter:))
høres deilig ut[:)] her steiker mamma karbonader til oss..
ORIGINAL: Turkisdilla
Leser til eksamen. Skulle tatt den for lengesiden:(... SÅÅÅ ferdig med skole!!!..
Smugtitter på fotballkamp ( Westham - liverpool) Håper på å se schæsten min (på tribunen), savner han...
Sitter å tenker på graviditeten, magen, den lille inni meg. Gleder meg hemningsløst til jeg blir mamma!
Ha en fin kveld snupper!
ORIGINAL: Vårmamma
Hadde tenkt å se en film med mannen, men det er ikke mye bra i dag... hvorfor er det aldri noen bra filmer på lørdger?
Leser til eksamen. Skulle tatt den for lengesiden:(... SÅÅÅ ferdig med skole!!!..
Smugtitter på fotballkamp ( Westham - liverpool) Håper på å se schæsten min (på tribunen), savner han...
Sitter å tenker på graviditeten, magen, den lille inni meg. Gleder meg hemningsløst til jeg blir mamma!
Ha en fin kveld snupper!
er han på fotball kamp heldigrsen, heia Liverpool da eller??
ka eksamen du skal ta da?? blir nok god å bli ferdig med den ihvertfall..
ååå ja gleder meg masse til å bli mamma, har så lyst at magen skal vokse litt snart..
Ha en fin kveld snupper!
ååå ja gleder meg masse til å bli mamma, har så lyst at magen skal vokse litt snart..
Ja, den heldiggrisen er på fotballkamp IGJEN!!! Liverpool for alle penga! Vi skal til london første helgen i oktober, jeg fikk bli med, hehe... weeee.. nå skåra torres, 3-2----
Mulig jeg er sær, men vil ikke si hva slags eksamen.. avslører yrket mitt, vil holde det hemmelig, litt til hvertfal...Men eksamen er VANSKELIG!!!! Rett og slett bare pugging..
Jeg vil også ha mage..[:D]
Ha en fin kveld snupper!
Ja, den heldiggrisen er på fotballkamp IGJEN!!! Liverpool for alle penga! Vi skal til london første helgen i oktober, jeg fikk bli med, hehe... weeee.. nå skåra torres, 3-2----
Mulig jeg er sær, men vil ikke si hva slags eksamen.. avslører yrket mitt, vil holde det hemmelig, litt til hvertfal...Men eksamen er VANSKELIG!!!! Rett og slett bare pugging..
Jeg vil også ha mage..[:D]
det blei jo seier på liverpool å så da blei det jo ein super kamp...
he he har lovt å vente med å fortelle ka yrke du har..