Hvor er alle? Hva driver dere med siden det er så dødt her inne? 
Nå er vi kommet hjem igjen
DEEEEILIG!!!!
Det ble bilkjøring hjem igjen, vi skulle egentlig kjøre 1,5 time og så skulle jeg og Hermine ta Hurtigbåt resten av veien. Men det gikk så strålende godt i bilen av vi droppa båten og kjørte helt hjem, 8,5 timer tok det!
Avbrutt av fergetur og 3 stopp for mat, bleier og litt aktivisering! De første 6 timene satte hun alene i baksetet og skravla (noe vanvittig høylytt) med DeeDee, og resten satte pappaen bak sammen med henne
De siste 10 minuttene inn mot byen VRÆÆÆLA hun, DA hadde hun fått nok, men da vi kom hjem oppdaga vi at hun prøvde å bæsje og hadde fryktelig hard mage så tror hun skreik pga det også! Etter litt bæsjing, kveldsstell og velling var hun strålende fornøyd igjen og lekte på gulvet litt før det blei senga. GJETT om det var ei frøken som var fornøyd med å komme hjem til si ega seng, hun lo og lo da jeg la henne ned og borra hodet inn i sengekanten
NÅ håper jeg vi får være hjemme og roe ned ei god stund før vi behøver å reise noe mer altså! Tross om ungen ELSKER å være på farta der det skjer noe 
Nå er vi kommet hjem igjen
Det ble bilkjøring hjem igjen, vi skulle egentlig kjøre 1,5 time og så skulle jeg og Hermine ta Hurtigbåt resten av veien. Men det gikk så strålende godt i bilen av vi droppa båten og kjørte helt hjem, 8,5 timer tok det!