Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er så lei av den typiske lørdags-kose-maten, som taco, lasagne osv. Er det noen som har noen forslag til hva vi kan lage i kveld? Jeg er kanskje litt sær, men jeg liker ikke biff og svinekjøtt, så det må være noe med kjøttdeig, kylling, kalkun eller noe sånt ;)
Skjær kyllingfilet i biter, stek i krydder, pepper og salt. Legg av pannen.
Tøm en boks matføte i stekepanna, kok opp, tilsett kyllingbuljon, masse karry, litt chilli krydder og andre krydder om du måtte ønske. Legg kyllingen tilbake i gryta og kok den i sausen.
Server med ris, salat og nan-brød! Godt, sundt? og enkelt :-)
Annbefaler også den hjemmelagde kebaben! Den er nam nam nam :-)
1 hel kylling ("skrell" den og riv i biter)
Kokt pasta
Ha 1putt fløte i en kjele og dynk på med ønsket krydder (jeg bruker chili, paprikapulver, salt, sitronpepper og kyllingkrydder), legg i kyllingen (og løk hvis det er ønskelig) og gi fløten et oppkok.
Ha pastaen i ildfast form, hell over kylling og fløte og strø over revet ost.
Stekes i ovn til osten er smeltet v/200grader (varmluft). Server med frisk salat.
Pai er jo bare nydelig.
Vi skal ha det i kveld.
Kjøpte sånn ferdig paibunn som er rulla sammen, så har vi ost, skinke, stekt sopp og eggeblanding i. Oppskrift på eggeblandingen står på pai rullen. Vi lager alltid eget fyll i.
Serveres med en god salat.
Nydelig :D