Lørdagens-meny

Stine_85

Elsker forumet
Hva står på menyen idag?

Jeg skal lage biffsnadder med løk,champ og paprika,fløtegratinerte poteter og peppersaus[:D] Naaam,er så lenge siden vi hadde det,gleder med til mat[:)]

Her skal mannen lage krispy chicken Taco! Vist det skrives sånn da[8D]

*gleder meg*

Her blir det nachos.. enkelt og greit.. :)

Og potetgull med dip etterpå :) (om jeg har plass)

Her blir det rett og slett litt julemat i dag[;)]
Medisterkaker, surkål, poteter, kålrabistappe og tyttebær.
Til dessert blir det is og varme bær[:D]

her blir det potet, kottelett, peppersaus, tyttebær + julesalat:) (som jeg kun lager til jul, men fikk så lyst på:)[:)]

ORIGINAL: Ugla med julekule

Her blir det nachos.. enkelt og greit.. :)

Og potetgull med dip etterpå :) (om jeg har plass)

Åååå, det fikk jeg lyst på å [:D] Nachos altså...

Enkelt og greit Fish & Chips+ en bøtte med smågodt til dessert etterfulgt av sesong 5 med Frustrerte Fruer

Mannen vil ha hjemmelaget burgere mens eg ikkje er helt sikker på hva eg vil [8D]
Aller helst vil eg ha tomatsuppe men det gidder nok ikkja han å ha [X(]

Sambo står på kjøkkenet og lager taco til meg, var det jeg fikk SKIKKELIG lyst på idag!!![:D]

Liker og leve farligt...Vet nemlig ganske så sikkert at dette kommer til og produsere en kraftig halsbrann iløpet av kvelden[&:][8D]

her blir det ost og kjeks[:D]
Litt småspist for tiden:P

Her står sambo å lager taco:) Masse godt tilbehør NAAAAAAAAAAAAAAAM:)

Her holder mannen på å lage biffsnadder med båtpoteter, sjalottløk, paprika og bearnassaus som jeg har bestilt [:)] Gleder meg!

Biffsnadder [:D]

Dog kjøpt på en sjappe i byen, men mmmmm så nydelig det var..

*Råååååååååååååååp*

Nå blir det godis og brus før jeg skal på Føden igjen å ta akupunktur [:D]

vi hadde ytre fillet av svin med sur søt saus og ris =)

Har vært på jobb på sykehuset i kveld, men på menyen der var det biffsnadder og det var faktisk ganske så godt [:)]

her hev jeg i meg en halv grandiosa etter at sambo kom hjem fra shopping me svigermor, før han fikk kompiser på besøk....[&:] så jeg har sittet for meg selv i den ene stua med friends på pcen, mens han har hatt besøk... vært alene mest hele dagen jeg.....[&:]

ORIGINAL: skattenminimagen

her blir det ost og kjeks[:D]
Litt småspist for tiden:P

Ost og kjeks har det gått i her og, med 2 gode venninder[:D] Og grønnsaker og dip pluss snacks, så kan ikke akkurat kalle meg småspist men[;)] Godt og koselig var det hvertfall[:D]

Back
Topp